Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det säljer ju som sjutton att schabraken inte kommer tillbaka också. 🫣
Och att andrahandsvärdet varit enormt på de äldre monogram.

Är så sugen på Coral som finns till ordinarie pris men hoppas ju det ska komma i outleten 😅 lika det nya mörklila Hortensia. Sååååå läckert.
Jag intalar mig själv att jag kan tänka mig att köpa på outleten men inte till ordinarie pris 🤣

En av de som jobbade där såg en inköpsorder, de köper in sina träns för 30kr styck från Indien 😇
 
Jag intalar mig själv att jag kan tänka mig att köpa på outleten men inte till ordinarie pris 🤣

En av de som jobbade där såg en inköpsorder, de köper in sina träns för 30kr styck från Indien 😇

Stämmer det verkligen? Låter som ett sjukt påslag i såfall.
 
Stämmer det verkligen? Låter som ett sjukt påslag i såfall.
Jag har ju inte själv sett ordern så jag kan inte bekräfta 100%, men det är vad min kompis sa, så givetvis blir det ju lite hörsägen. Men jag är rätt övertygad om att det stämmer utmärkt, att det är så de tjänat så bra. Hon sa att när man packade upp kartongerna var allt plastat och stank kemikalier. Så något läder är jag inte det minsta sugen på att köpa därifrån iallafall 😅
 
Jag misstänkte att det förhöll sig så. Jag har klämt på några ps-produkter i läder och insett att lädret är som torrt och styvt papper.

Urusel kvalité.

Däremot har Prestige och Equipe fina träns för samma prisklass, vilket för mig är exklusivt.

Så skulle jag lägga en större slant på ett träns, så hade det aldrig blivit PS.
 
Jag har bestämt för mig att jag någonstans har sett lösa inspänningsringar som man kan trä på sadelgjordsstropparna för att kunna använda inspänningar/loop-back med tömmar osv när hästen går med sadel men nu kan jag inte hitta såna någonstans. Är det någon som vet vad det korrekta namnet är eller har koll på vem som kan tänkas sälja såna?
 
Jag har bestämt för mig att jag någonstans har sett lösa inspänningsringar som man kan trä på sadelgjordsstropparna för att kunna använda inspänningar/loop-back med tömmar osv när hästen går med sadel men nu kan jag inte hitta såna någonstans. Är det någon som vet vad det korrekta namnet är eller har koll på vem som kan tänkas sälja såna?
Typ sådana? https://horseonline.se/hastutrustni...rgdMQBSy-3QTRNxSFG2GsvqkeUmDzlGsaAnP9EALw_wcB
 
Nja jag tänker mer på dessa.

155073756-origpic-bd51fb.jpg
 
Fick paket igår. Två vita ridbyxor, en ljusblå pikétröja, isbalsam, no rub, en långärmad stickad tröja och engångs kylpåse.

Byxorna och pikétröjan har bytt färg.
Ena paret är fortfarande i tvätten så finns inte bild på dom än.
99407A8F-30FF-48E4-832B-808204D584B3.jpeg
 
Jag hade beställt en hybridjacka från Uhip men efter att ha fått två med kass dragkedja ger jag upp den modellen. Väldigt tråkigt då jag verkligen gillade modellen i övrigt. Tycker det är svårt att hitta något likvärdigt alternativ som inte är sjukt dyrt eller har fast huva (som många plagg har om man ej kikar i ridsportbutiker). Hade ju en tanke om att en sådan varit skön att rida i inomhus i vinter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
729
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
26
· Visningar
2 294
Senast: bobbbo
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 391
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
8 883
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp