Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har köpt boots och flugluva till min adrennerdam från hööks
 

Bifogade filer

  • inköp.jpg
    inköp.jpg
    38,4 KB · Visningar: 52
Fått tag i en loksele! Den var inte direkt ute på annons utan nämndes i en annan annons med vagn typ "selar finns också till salu" så jag snokade vad det kunde vara och det var en i fint skick i rätt storlek och helt ok pris. Säljaren bodde en bra bit upp i landet men hennes släkting skulle köra ner mot mitt håll i maj och kunde ta med sig selen då. De är ju lite bökiga att skicka som post :angel:
 
Fick handla idag 🙏🏻
Köpte en Schockemöhle Lolita, snygg regnjacka som jag faktiskt behövde! Den var lite dyrare än jag tänkt… 1000kr meeeeeeen min bil är betald denhär månaden så jag tog den ändå 😅
 
Jag har fått hem en massa ny saker senaste tiden😁
- nya stigläder från equipe (samma som innan, en storlek längre)
- ihopfällbar uppsittningspall som kan ligga i bilen
- 5 kg munkpeppar till min brunstmärr😆
- plastrong från ES
- blå tröja från ES
- nya ariatskor som ersättning för de gamla som hade stora hål

Försöker sälja av lite saker för att hålet i plånboken inte ska bli lika stort🙈💸💸💸
 
Har sålt min gamla padd och köpt en från Lemiuex istället
Svart
Hoppas på att den kommer på måndag.
Sen åkta jag av hästen igår och landade rejält på bakhuvudet så det blev att köpa en ny hjälm också, samma som tidigare, 5 månader gammal. Uvex Exxential II MIPS
 

Bifogade filer

  • lemieuxpadd.jpg
    lemieuxpadd.jpg
    98,5 KB · Visningar: 12
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
571
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
21
· Visningar
1 398
Senast: Sootie
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 266
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
7 587
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp