Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle också behöva en ny hjälm men får vänta tills jag vet om jag börjar rida unghäst till hösten. Vilken prisklass det blir 😂
Samt skulle behöva skor med stålhätta. Nån som har Ariats ridskor? Jag vill ha lätta, smidiga och sköna skor som funkar lika bra på promenad som att rida med. Absolut inte klumpiga eller tunga. Funderar på att vänta tills hööks har 20% nästa gång.
 
Skulle också behöva en ny hjälm men får vänta tills jag vet om jag börjar rida unghäst till hösten. Vilken prisklass det blir 😂
Samt skulle behöva skor med stålhätta. Nån som har Ariats ridskor? Jag vill ha lätta, smidiga och sköna skor som funkar lika bra på promenad som att rida med. Absolut inte klumpiga eller tunga. Funderar på att vänta tills hööks har 20% nästa gång.
Jag har Ariats men inte med stålhätta. Supersköna! Jag kan inte gå med vad som, får ont i knän och höfter, men Ariat är👌
 
Skulle också behöva en ny hjälm men får vänta tills jag vet om jag börjar rida unghäst till hösten. Vilken prisklass det blir 😂
Samt skulle behöva skor med stålhätta. Nån som har Ariats ridskor? Jag vill ha lätta, smidiga och sköna skor som funkar lika bra på promenad som att rida med. Absolut inte klumpiga eller tunga. Funderar på att vänta tills hööks har 20% nästa gång.

Jag har Ariats med stålhätta. Tyvärr inte så nöjd. Upplever dem som rätt klumpiga innan man har gått in dem- vilket för mig skedde typ strax innan de blev helt fallfärdiga och jag köpte ett par nya likadana. Har märkt att jag undviker att bära dem och mest går omkring med mina ridstövlar istället då jag får överjävliga skavsår innan de är ingågna.
 
Skulle också behöva en ny hjälm men får vänta tills jag vet om jag börjar rida unghäst till hösten. Vilken prisklass det blir 😂
Samt skulle behöva skor med stålhätta. Nån som har Ariats ridskor? Jag vill ha lätta, smidiga och sköna skor som funkar lika bra på promenad som att rida med. Absolut inte klumpiga eller tunga. Funderar på att vänta tills hööks har 20% nästa gång.
Jeg hadde Ariat Devon.... de spiste hud... jeg forsøkte gå opp fra ridebanen, 6 min gange, og da hadde jeg blodige heler. Prøvde alle råd for å få dem mykere, men ga til slutt opp. Aldri mer Ariat for meg.
 
Jag har haft Hööks eget märke.

Vet ej vad de heter?

Iaf, supersköna och bra kvalité. Första paret höll i fyra år. Nu är det omgång två med samma.

Och då har jag misskött dem dessutom.
 
Jag som tänkt vänta med att köpa rockard till inkörning hittade en perfekt på blocket nu... Bra pris, gott skick och i närheten av Ullared så man kan köra inom när man hämtar 😂👍
 
Jag har haft Hööks eget märke.

Vet ej vad de heter?

Iaf, supersköna och bra kvalité. Första paret höll i fyra år. Nu är det omgång två med samma.

Och då har jag misskött dem dessutom.
Jag har samma. Gör sitt jobb och jag får inte ont i höfterna, knäna eller ryggen av skorna. Jag köpte skorna i oktober, så kan inte uttala mig om kvalitén på dem.
 
Shoppet igjen... Veldig fornøyd med nye stigbøyleremmer, fluespray og børste. Må bytte salgjorden for den er for liten, og de sendte meg feil hestegodis...
 

Bifogade filer

  • 20220501_212505.jpg
    20220501_212505.jpg
    272,8 KB · Visningar: 37
Skulle också behöva en ny hjälm men får vänta tills jag vet om jag börjar rida unghäst till hösten. Vilken prisklass det blir 😂
Samt skulle behöva skor med stålhätta. Nån som har Ariats ridskor? Jag vill ha lätta, smidiga och sköna skor som funkar lika bra på promenad som att rida med. Absolut inte klumpiga eller tunga. Funderar på att vänta tills hööks har 20% nästa gång.
Jag köpte dessa på Hööks då dom hade 20% nyligen

353813_101_ARIAT_BARNYARD%20SIDE%20ZIP.png


Ariat Barnyard.
är jätte nöjd! Tycker dom är sköna. Jag går ju myyyycket med min häst nu på uteritt, då vi inte har någon sadel.
 
Jag har haft Hööks eget märke.

Vet ej vad de heter?

Iaf, supersköna och bra kvalité. Första paret höll i fyra år. Nu är det omgång två med samma.

Och då har jag misskött dem dessutom.

Jag har samma. Gör sitt jobb och jag får inte ont i höfterna, knäna eller ryggen av skorna. Jag köpte skorna i oktober, så kan inte uttala mig om kvalitén på dem.

Oxford heter de. Rea just nu.

Men Oxford, är de med stålhätta? Står inget på hemsidan.
Jag har ett par ridskor från hööks egna märke och de är jättesköna men jag måste h med stålhätta nu. Deras modell Clay är med stålhätta.
 
Skulle också behöva en ny hjälm men får vänta tills jag vet om jag börjar rida unghäst till hösten. Vilken prisklass det blir 😂
Samt skulle behöva skor med stålhätta. Nån som har Ariats ridskor? Jag vill ha lätta, smidiga och sköna skor som funkar lika bra på promenad som att rida med. Absolut inte klumpiga eller tunga. Funderar på att vänta tills hööks har 20% nästa gång.
Jag har mountain horse protective lite, har haft vanliga protective i hur många år som helst och trivts bra med dom. Köpte lite rätt nyss och de är jättetrevliga, lättare, känns lite mindre klumpiga och jag hittade ett ställe som hade inne min storlek i svart 😍

Jag rider även i skorna så de används mycket.
 
Sukk, har så lyst til å dra til Ullared, men ingen vil kjøre så langt lenger for litt billigere hesteutstyr.... (pga drivstoff prisene)
Jag kommer ihåg när jag jobbade på flygplatsen i Stavanger och det ordnades Ullared-flyg, helt sjukt 😅 fullsatt och Morgan & Ola-Conny var där, kändes som en feberdröm.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
573
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
21
· Visningar
1 443
Senast: Sootie
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 267
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
7 619
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hiss och diss del 5
  • Varför finns Israel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp