Bukefalos 28 år!

Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alla köp man blir glad av att göra räknas 😁😁
Vi ska handla foder nästa vecka och jag är superglad över att jag inte behöver köpa så mycket 😂
Haha jag och plånboken blev väldigt glad! Det innebär att jag går från ett kilopris på 83 kr till 31 kr när jag kunde köpa direkt från leverantören i större förpackning. :love:
 
Räknas det som shopping när man är taggad över att ha köpt 25 kg potatisprotein direkt från leverantören till ett pangpris? 😅

Jag fyndade en stor matkrubba för nästan halva priset på min lokala foderbutik jämfört med Granngården, det är jag glad över 😁 Och att hästen gillade hack också, puh 😅

received_847897286284443.jpeg
 
Oh! Det försökte jag med för många år sedan men lyckades inte. Ska testa igen till hösten då 😁
Gör så, jag mailade innan och det vara bara att knata in på kontoret och köpa en säck under deras öppettider 👍
Min ÅF säljer för lite av det för att kunna ta hem 200 kg som är minimumbeställning, så jag fick ta tag i det själv och samordna det med en Malmö-resa.
 
Gör så, jag mailade innan och det vara bara att knata in på kontoret och köpa en säck under deras öppettider 👍
Min ÅF säljer för lite av det för att kunna ta hem 200 kg som är minimumbeställning, så jag fick ta tag i det själv och samordna det med en Malmö-resa.

Fantastiskt! Jag bor ju ett stenkast från Vilomix 😁
 
Hööks har 20% om man köper varor för över 500kr. Perfekt tänkte jag, då ska jag beställa ett par nya ridstövlar till dottern. Hon har crw nu och är nöjd med dessa. Hade eg tänkt köpa ego7, men det känns som det kvittar för henne, då kan jag lika gärna köpa ett par för 1/3 av priset.
Men så finns inte storleken online :rage:
 
Senast ändrad:
Hööks har 20% om man köper varor för över 500kr. Perfekt tänkte jag, då ska jag beställa ett par nya ridstövlar till dottern. Hon har crw nu och är nöjd med dessa. Hade eg tänkt köpa ego7, men det känna som det kvittar för henne, då kan jag lika gärna köpa ett par för 1/3 av priset.
Men så finns inte storleken online :rage:
Har samme problem. Ville kjøpe vinter ridestøvler....
 
Idag gick mina ena stallkängor sönder. Ett par såna i gummi från Jacson. Fula men har varit bra på ridskolan där det är leriga hagar, skogspromenader med ponny, mockning och allt sånt som en ponnymamma pysslar med. Så nu är frågan vad jag ska ersätta dem med? Samma igen eller något bättre?
 
Idag gick mina ena stallkängor sönder. Ett par såna i gummi från Jacson. Fula men har varit bra på ridskolan där det är leriga hagar, skogspromenader med ponny, mockning och allt sånt som en ponnymamma pysslar med. Så nu är frågan vad jag ska ersätta dem med? Samma igen eller något bättre?
Jag är supernöjd med mina Muck Boots Women's Arctic Sport II Tall 👍 kanske lite för varma till året runt men då har jag jacsons jodphue med stålhätta istället.
 
Jag är supernöjd med mina Muck Boots Women's Arctic Sport II Tall 👍 kanske lite för varma till året runt men då har jag jacsons jodphue med stålhätta istället.

Är de bara till stalljobb eller funkar de att rida i? Mina Muck Boots Pacy II High har snart gjort sitt om jag inte kan laga en spricka i dem. De har funkat super till både stalljobb och ridning och hållit värmen riktigt bra. Men verkar som Muck Boots har slutat tillverka både dessa och Reign Tall som var fantastiska på sommaren.
 
Är de bara till stalljobb eller funkar de att rida i? Mina Muck Boots Pacy II High har snart gjort sitt om jag inte kan laga en spricka i dem. De har funkat super till både stalljobb och ridning och hållit värmen riktigt bra. Men verkar som Muck Boots har slutat tillverka både dessa och Reign Tall som var fantastiska på sommaren.
Har aldrig ridit i dem så vågar inte svara på det 🙈 Dessa hade dock bättre grepp än de andra modellerna tyckte jag.
 
Idag gick mina ena stallkängor sönder. Ett par såna i gummi från Jacson. Fula men har varit bra på ridskolan där det är leriga hagar, skogspromenader med ponny, mockning och allt sånt som en ponnymamma pysslar med. Så nu är frågan vad jag ska ersätta dem med? Samma igen eller något bättre?
Equipage New Paddock! Sååå varma och ändå väldigt lätta. Super att att rida ut i när det är kallt.
 
Equipage New Paddock! Sååå varma och ändå väldigt lätta. Super att att rida ut i när det är kallt.
De behöver inte gå att rida i, på ridskolan är det enbart markservice :D ffa tåla upplandeslera (ridskolan ligger på gammal havsbotten) och var bekväma att gå i.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
917
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 434
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 513
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
11 005
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp