Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade ju inget från LeMieux på Eurohorse så beställde hem en huva (och ett vitt dressyrschabrak). Finns risk att den huvan följs av någon till + ett matchande schabrak, kan bara inte bestämma mig för färg.
Är huvan lemieux? Hur är den i storlek?
 
Ja, en ljuddämpande variant, så öronen är vadderade. Kanske lite stor, speciellt på just öronen, men kan ju vara att det känns så för vadderingen också. Sen har min dam ett ganska grovt huvud.
Jag behöver stort så det låter ju bra! Behöver framförallt långa öron och att det är ganska brett mellan öronen. Är din i storlek full eller xfull?
 
Jag fick panikshoppa en Haybar igår, eftersom min tidigare utfodringslösning gått sönder (skyller allt på shetlandsponnyn som försöker sno den stores mat :cautious: )
Fyndade också fodrade ridbyxor på Hööks rea. Har dragit mig lite för att rida på vintern eftersom jag inte haft några bra ridbyxor så det kändes välförtjänt:)
Hade också turen att det hängde ett par i rätt storlek i provrummet, ute på stället fanns vara xs och xxs och det är lite litet för mig..
 
Fyndade ett godisbälte på Hööks hundrea, och även en agilitybom och hållare jag tror blir en bra stationär target. Snart känner jag mig nog redo för att vi kan börja öva på vår hemläxa, ska bara beta av lite mer på onlinekurserna. Nu är det iaf lättare att ge godis med båda händerna och lite snabbare än att gräva i ena jackfickan 😅 Ryms otroligt mycket och så kan jag ha en sorts godis i den stora och en i de på sidan. Tyckte det var lättare att komma åt bra av att ha det på fel håll såhär.
InstaCollage_1677963365000.jpg
 
Jag behöver stort så det låter ju bra! Behöver framförallt långa öron och att det är ganska brett mellan öronen. Är din i storlek full eller xfull?

Enbart öronen är som längst 19 cm och mellan öronen är det 8 cm. Då har jag mätt med den lagd på ett bord, inte på hästen. Är lite stretch i materialet också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
783
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 795
Senast: bobbbo
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 422
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 492
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp