Stora tapettråden

Jag har Jerusalem i mitt lilla ”bibliotek”. Gillar den mycket. Tyvärr har jag inga nyare bilder med större del av mönstret så det får bli en äldre.
FC29C15F-0C07-41E3-A27C-A3EB96AE1236.jpeg
 
Åh Buke, hjälp mig! Tapeten jag beställde till sovrummet har utgått hos leverantören och går inte att få tag på.

Jag behöver en mönstertapet med något kul motiv till sovrummet, endast till väggen bakom sängen.

Jag älskar Christian Lacroix Birds-tapet med färgerna som flyter av fåglarna men den kanske inte är så sovrumsaktig? Har ni några andra tips?

christian-lacroix-tapet-birds-sinfonia-perce-neige-pcl7017-02-brittfurn.jpg
 
@Zinfernia Jag tycker det är en jättefin tapet, beroende på hur du tänker matcha med möbler så tror jag visst det kan funka.

Hade passat med en lampa jag suktar efter.
10415050.jpg
 
@Zinfernia Jag tycker det är en jättefin tapet, beroende på hur du tänker matcha med möbler så tror jag visst det kan funka.

Hade passat med en lampa jag suktar efter.
10415050.jpg
Tack för input! (Och vilken fantastisk lampa! 😍 ) Sängen och sänggaveln är vit, golvet är grått, garderoberna är vita och övriga väggar blir också vita, därav anledningen till att jag behöver färg någonstans 😅 Svart eller vit bakgrund då?
 
Nu är jag igång igen :o Nu behöver jag tapeter till vardagsrummet. Jag tänker mig något i gråa toner, inte enfärgade utan med något slags mönster. Inte gammaldags utan mer modernt, inga ränder eller alltför småmönstrat.
Har ni några tips?

Och vad har ni för tapeter i era vardagsrum?
 
Nu är jag igång igen :o Nu behöver jag tapeter till vardagsrummet. Jag tänker mig något i gråa toner, inte enfärgade utan med något slags mönster. Inte gammaldags utan mer modernt, inga ränder eller alltför småmönstrat.
Har ni några tips?

Och vad har ni för tapeter i era vardagsrum?
Jag tapetserade nyss med den här, men det kanske inte alls är den typen av mönster du tänkt dig?

https://www.rusta.com/se/sv/tapet-scandinavia-p204018420501.aspx
 
Jamen något sånt kan jag absolut tänka mig 😃 Kanske önskvärt med lite mer framträdande mönster, eller det kanske det är i verkligheten? Så himla svårt att avgöra på bilder tycker jag.
Jag tycker nog bilden gör tapeten hyfsad rättvisa i alla fall. Mönstret är inte speciellt framträdande i verkligheten heller.
 
Vi har Josef Franks Eldblomman i rött i vårt kök och Midbecs Filippa (kollektion Apelviken) i Hallen. Den senare är precis nytapetserad och herrejisses som jag älskar den. Kanske orkar fixa bilder från huset sen, men tills dess lånar jag bilder:
Eldblomman:
Eldblomman.jpeg
 

Liknande trådar

Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 028
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Nu är ju Sverige väldigt kontantfritt så kontanter är kanske oanvändbara i ett nödläge. Men har du ens kontanter hemma? Läste att...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 181
Senast: athena
·
Hemmet Jag har googlat tapeter så de sprutar ur öronen! Men vill se fler, tycker det är svårt att hitta lite roliga, (färg)glada tapeter som...
Svar
15
· Visningar
758
Senast: Ajda
·
Fritid Verkar som drömmen går i uppfyllelse i höst och jag ska få se Rom 😍 men förutom att jag vill se Colosseum, Forum Romanum och liknande så...
2
Svar
28
· Visningar
1 649
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp