Stora tapettråden

Okej Buke, jag behöver hjälp igen. Jag hade tänkt ha den här i sovrummet eftersom jag längtar efter ett riktigt feminint sådant. Fick besked från en av tapetaffärerna att den hade utgått och inte gick att få tag på mer, men har nu lyckats få tag på just den på annat håll. Jag har dock redan hunnit beställa Birds Sinfonia-tapeten också 😅

unnamed.jpg



Vad tror ni, kan jag ha Birds Sinfonia-tapeten i vardagsrummet istället? Allt i rummet går i vitt och grått så rejält med färg skadar inte 😅
 
Detta är vår tapet i vardagsrummet.
Den har suttit där i 11 år och konstigt nog är vi inte ett dugg trötta på den ännu.
B173EB03-68D9-420F-A020-900EBEAF18D1.jpeg
 

Liknande trådar

Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 061
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Nu är ju Sverige väldigt kontantfritt så kontanter är kanske oanvändbara i ett nödläge. Men har du ens kontanter hemma? Läste att...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 183
Senast: athena
·
Hemmet Jag har googlat tapeter så de sprutar ur öronen! Men vill se fler, tycker det är svårt att hitta lite roliga, (färg)glada tapeter som...
Svar
15
· Visningar
758
Senast: Ajda
·
Fritid Verkar som drömmen går i uppfyllelse i höst och jag ska få se Rom 😍 men förutom att jag vill se Colosseum, Forum Romanum och liknande så...
2
Svar
28
· Visningar
1 649
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp