Stora tråden om MyDog

Kan man åka dit med hund som miljöträning, eller är det alldeles för välbesökt för det?
Beror på hunden. Jag har haft med Ammo av samma anledning utan problem men han blir o andra sidan inte belastad av trängsel, hög ljudvolym och mkt hundar.
Har man en hund som tkr sånt är jobbigt ska man nog inte åka dit.
 
Beror på hunden. Jag har haft med Ammo av samma anledning utan problem men han blir o andra sidan inte belastad av trängsel, hög ljudvolym och mkt hundar.
Har man en hund som tkr sånt är jobbigt ska man nog inte åka dit.
Nejdå, det är inga problem. Är det någon dag/tid eller plats på området som är lite lugnare?
 
Ska ni shoppa något särskilt på mässan??

Jag vill köpa en Addpocket och godis/tugg. Eventuellt en hundbadrock. Och kommer garanterat köpa någon leksak eller två. 😁
 
Behöver lite hjälp om någon snäll vill förklara. Jag kollar i programmet och ser att t ex australisk terrier ställs ut söndag och måndag men jag fattar inte skillnaden? Delar man upp könen, eller per ålder eller är det ”final” typ mellan några den andra dagen? Det framgår inte av programmet. Det är två dagar på alla raser verkar det som. Fattar inte vilken dag jag ska välja :o .
 
Behöver lite hjälp om någon snäll vill förklara. Jag kollar i programmet och ser att t ex australisk terrier ställs ut söndag och måndag men jag fattar inte skillnaden? Delar man upp könen, eller per ålder eller är det ”final” typ mellan några den andra dagen? Det framgår inte av programmet. Det är två dagar på alla raser verkar det som. Fattar inte vilken dag jag ska välja :o .
Två av dagarna är det nationell utställning och de andra två internationell. Så man kan ju välja att ställa ut på bägge.
Gruppindelning Nationell hundutställning:
Fredag: 2, 4, 5, 6, 7, 8
Söndag: 1, 3, 9, 10

Gruppindelning Internationell hundutställning:
Lördag: 2, 4, 5, 6, 7, 8
Måndag: 1, 3, 9, 10
 
Finns det startlistor någonstans så man kan se vilka som deltar i tex rallylydnad och nose work?
 
Två av dagarna är det nationell utställning och de andra två internationell. Så man kan ju välja att ställa ut på bägge.
Gruppindelning Nationell hundutställning:
Fredag: 2, 4, 5, 6, 7, 8
Söndag: 1, 3, 9, 10

Gruppindelning Internationell hundutställning:
Lördag: 2, 4, 5, 6, 7, 8
Måndag: 1, 3, 9, 10
Aha! Tack för hjälpen! :up:
 
Jag tänkte köpa nya matskålar, hade tur och det var mässpris dessutom men då fanns inte färgerna jag skulle ha. Orkar inte köpa bara typ 2 heller, vill ju ha till alla tre. Annars köpte jag kosttillskott 20% på Svenska djurapoteket och den årliga almanackan :) Skulle vilja köpa en biabädd men vet inte om det är värt att släpa en på tåget :rofl:
 
Efter mycket velande bestämde jag mig för att köra upp på lördag. Blir första gången jag åker för att enbart titta och shoppa. Andra år har jag alltid ställt hund eller stått i rasmontern så ska bli lite skönt.
 
Två dagar gjorda på MyDog!
Har tävlat Nosework båda dagarna med fantastiska resultat. Diplom och en förstaplats i fredags, och Diplom, uppflytt till Klass två och en tredjeplats i behållarsöket under lördagen (femma totalt av 61 starter).
Så stolt över henne! ❤️

Imorgon ska jag dit och hänga, njuta, shoppa, titta på aussies och stå i montern - allt utan hund. Skönt 👌
 
Två dagar gjorda på MyDog!
Har tävlat Nosework båda dagarna med fantastiska resultat. Diplom och en förstaplats i fredags, och Diplom, uppflytt till Klass två och en tredjeplats i behållarsöket under lördagen (femma totalt av 61 starter).
Så stolt över henne! ❤

Imorgon ska jag dit och hänga, njuta, shoppa, titta på aussies och stå i montern - allt utan hund. Skönt 👌
Grattis!!!
 
Två dagar gjorda på MyDog!
Har tävlat Nosework båda dagarna med fantastiska resultat. Diplom och en förstaplats i fredags, och Diplom, uppflytt till Klass två och en tredjeplats i behållarsöket under lördagen (femma totalt av 61 starter).
Så stolt över henne! ❤

Imorgon ska jag dit och hänga, njuta, shoppa, titta på aussies och stå i montern - allt utan hund. Skönt 👌
Fasen vad grymma ni är👊🏼 Grattis till fantastiska prestationer 👏🏼👏🏼👏🏼
 
Dag 2 My Dog och min uppfödning :love: Junior - Heffaklumpens Inspector Morse
82490288_10162649519935005_7521866909424287744_o.jpeg
 
Min tjej skötte sig så fint hela helgen. Som hon kämpat och levererat i stökig miljö. Vinst på 97p i fredagens fortsättningklass, där -3 kom för glädjeskutt. 4a på 96p (efter 3st på 99p) i lördagens fortsättningsklass, ynka -3 för ett glädjeskutt och -1 för en sned.

Excellent på söndagens utställning med mycket fin kritik.
VG på måndagens utställning där domaren tyckte hon var urfälld och lite sånt :D Svårt med bedömningssporter!
61.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
21 22 23
Svar
453
· Visningar
11 268
Senast: doppler
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
397
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 043
Senast: cassiopeja
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
2 777
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp