Se där.
Jag har inte sett nåt liknande. Minns du vem konstnären är?
Edit: det jag hittade är en brittisk kontnär som heter Dolly Kershaw? Men är tveksam till att det är hon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Se där.
Det ger nog ett ungefärligt pris alla fall. Det lär ju inte kosta under detNu ska man inte lita på AI men den säger.
Visa bifogad fil 167864
Nej. Fanns tillägg också så det där är nog bara en del.Det ger nog ett ungefärligt pris alla fall. Det lär ju inte kosta under det
Och så talar de om för oss att vi är idioter som har kvar vårat.Nu ska man inte lita på AI men den säger.
Visa bifogad fil 167864
Det beror ju på vad man väljer för saker. Det finns ju en grund och så kan du lägga till hur mycket som helst.Det ger nog ett ungefärligt pris alla fall. Det lär ju inte kosta under det
Att jag inte kan laga en normal mängd mat.
Gjorde Gyoza idag. Blev 50st, en lagom portion till mig är 8st.
Gjorde egen pyttipanna. Blev 5 liter!
Jag bor ensam?
Preach it sistah! Jag har en (över)full frys eftersom jag köper i alldeles för stora mänger för en person + katt. Jag har dessutom en massa obestämbara klumpar i fryspåsar som jag inte har en aning om vad det är. Blir lite spännande när jag tar ut dem ur frysen iofs.