Störiga saker vi stör oss på, del 39

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 006
  • Visningar Visningar 104 497
Status
Stängd för vidare inlägg.
Fööööör mätt.
Får ju skylla mig själv som har så svårt med stoppknappen ibland. Sen skulle jag flytta till sängen och kolla vidare på laptopen där. Grymt sugen på sandwich-glass!
Sagt och gjort. Vänta till imorn? Icke!

Så… ännu mättare. :crazy::wtf:
Men god var den ju.

Ansiktskrämer med pump. Jag har en hatkärleksrelation till dem. Hygieniskt och bra... så länge de fungerar, men slutar de fungera så är de oftast ett helvete att få upp, för de är inte tänkta att man ska öppna. Så är de dessutom svåra att få det sista ur när det börjar bli slut.

Fan i helvete och många andra svordomar. Jag har blivit skammad. En kompis jag snackade med för några dagar skickade mig ett meddelande på messenger om att hen ville att jag skulle rösta på hen i en tävling. Skickade koden jag fick och nu antar jag att varenda person på min vänlista får samma meddelande. Har nu förnyat bankid och ny kod. Frågade ungefär hundra gånger om det skulle säkerhetsställa att mitt bankid inte har blivit kapat. Arma kundtjänst som hade en hysterisk person i telefon. Men fick absoluta information att så länge ingen kollade på mitt bankid eller sa att jag ska logga in så är det inte några problem. Sa åt dem att jag hoppades att de spelat in mitt samtal.

Hur kunde jag vara en sån idiot :banghead:

Fan i helvete och många andra svordomar. Jag har blivit skammad. En kompis jag snackade med för några dagar skickade mig ett meddelande på messenger om att hen ville att jag skulle rösta på hen i en tävling. Skickade koden jag fick och nu antar jag att varenda person på min vänlista får samma meddelande. Har nu förnyat bankid och ny kod. Frågade ungefär hundra gånger om det skulle säkerhetsställa att mitt bankid inte har blivit kapat. Arma kundtjänst som hade en hysterisk person i telefon. Men fick absoluta information att så länge ingen kollade på mitt bankid eller sa att jag ska logga in så är det inte några problem. Sa åt dem att jag hoppades att de spelat in mitt samtal.

En kod? Hur kan den vara kopplad till ditt bank-id?

Jag kanske är korkad, men jag förstår inte riktigt vad som har hänt :confused: ? När och hur har ditt bankid blivit inblandat?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker. 100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
101 631
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt! 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
100 124
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
105 059
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill... 12 13 14
Svar
263
· Visningar
13 639
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31