Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså dom är horribla!Lupiner. Dessa helvetiska invasiva artdödare.
Nu står de i knopp kängs vägen förbi mig.
Jag grävde bort alla på tomten sommaren -12 när jag flyttade hit. Fortfarande dyker det upp enstaka fröplantor i gräsmattan och rabatten.
Alltså dom är horribla!![]()
Klart du kan.Tagit ut en lammstek ur frysen. Nu är jag totalt osugen på lammstek. Kan inte stoppa in den i frysen igen.
Klart du kan.
Så länge kött inte blir varmare än typ kyltemp fryser jag absolut igen om det behövs. Även den råa hundmaten.Blir den inte dålig då?
Edit: Googlade och steken är nu i frysen igen. Merci beacoup!
Så länge kött inte blir varmare än typ kyltemp fryser jag absolut igen om det behövs. Även den råa hundmaten.
Den kan bli lite torrare efter att ha varit omfryst, dvs tappat köttsaft, men den blir inte dålig.Jag tog ut den ur frysen i torsdags kväll och la den direkt i kylen. Den var helt upptinad på fredag kväll. Nu åkte den in i frysen igen.
Jag borde, men det är en stor förpackning och mycket kvar. Kan inte med att slänga..Soppåsen nästa!
Polygrip och/eller sågAnsiktskrämer med pump. Jag har en hatkärleksrelation till dem. Hygieniskt och bra... så länge de fungerar, men slutar de fungera så är de oftast ett helvete att få upp, för de är inte tänkta att man ska öppna. Så är de dessutom svåra att få det sista ur när det börjar bli slut.
En kod? Hur kan den vara kopplad till ditt bank-id?Fan i helvete och många andra svordomar. Jag har blivit skammad. En kompis jag snackade med för några dagar skickade mig ett meddelande på messenger om att hen ville att jag skulle rösta på hen i en tävling. Skickade koden jag fick och nu antar jag att varenda person på min vänlista får samma meddelande. Har nu förnyat bankid och ny kod. Frågade ungefär hundra gånger om det skulle säkerhetsställa att mitt bankid inte har blivit kapat. Arma kundtjänst som hade en hysterisk person i telefon. Men fick absoluta information att så länge ingen kollade på mitt bankid eller sa att jag ska logga in så är det inte några problem. Sa åt dem att jag hoppades att de spelat in mitt samtal.
Hur kunde jag vara en sån idiot![]()
En kod? Hur kan den vara kopplad till ditt bank-id?
Jag kanske är korkad, men jag förstår inte riktigt vad som har häntFan i helvete och många andra svordomar. Jag har blivit skammad. En kompis jag snackade med för några dagar skickade mig ett meddelande på messenger om att hen ville att jag skulle rösta på hen i en tävling. Skickade koden jag fick och nu antar jag att varenda person på min vänlista får samma meddelande. Har nu förnyat bankid och ny kod. Frågade ungefär hundra gånger om det skulle säkerhetsställa att mitt bankid inte har blivit kapat. Arma kundtjänst som hade en hysterisk person i telefon. Men fick absoluta information att så länge ingen kollade på mitt bankid eller sa att jag ska logga in så är det inte några problem. Sa åt dem att jag hoppades att de spelat in mitt samtal.
Hur kunde jag vara en sån idiot![]()