Ja jag undrar hur mycket istid finns det på lager?Jag är så jävla trött på vinter och kyla. Hur länge ska vi ha istid?! Jag fryyyyser!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag undrar hur mycket istid finns det på lager?Jag är så jävla trött på vinter och kyla. Hur länge ska vi ha istid?! Jag fryyyyser!![]()
Och jag tänkte ramen på cykeln, att det lossnade delar. Men mat man ser fram emot är ledsamt att bli av medSamma här, jag var verkligen förvirrad över att jag inte hittade några konkreta kanter![]()
Ja, jag hade garanterat toklipat över det! Sedan varit så grinig att jag hoppas ingen var i närheten för deras skullOch jag tänkte ramen på cykeln, att det lossnade delar. Men mat man ser fram emot är ledsamt att bli av med![]()
+1!!!Jag är så jävla trött på vinter och kyla. Hur länge ska vi ha istid?! Jag fryyyyser!![]()
+1!!!![]()
NU fattar jag! Jag tänkte först att ni kanske hade plusgrader
Min tanke ocksåNU fattar jag! Jag tänkte först att ni kanske hade plusgrader!
Samma här! Plusgrader, solsken, takdropp och fågelkvitter hade inte varit dumtMin tanke också
Men jag sållar mig till deras grupp, som är trött på vintern![]()
Verkligen inte! Är så trött på istiden vi har nu! Jag FRYSER. Genom märg och ben och kläder och skor! Och där huden är bar i ansiktet. Näsan rinner när jag varit ute och kommer in i värmen. Drygt. Störigt.Samma här! Plusgrader, solsken, takdropp och fågelkvitter hade inte varit dumt!
Jag hörde fågelkvitter idag, eller igår kanske det var.Samma här! Plusgrader, solsken, takdropp och fågelkvitter hade inte varit dumt!