Hoppas du hittar den!Jag har förlagt min earpod.
Jag har tappat bort mina glasögon. I en etta. Jag kommer snart behöva ett medium.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas du hittar den!Jag har förlagt min earpod.
Allt kan försvinna i en etta! Jag misstänker i det är fallet katten..Hoppas du hittar den!
Jag har tappat bort mina glasögon. I en etta. Jag kommer snart behöva ett medium.
Katter misstänks alltid. Eller hur kissarna mästare af wingfield att tappa bort saker.... Här saknar vi mängder med Hasselnötter bollar snoddar . Saker pillas ner med tassen hela tiden. Idag åkte tejpen ner....Allt kan försvinna i en etta! Jag misstänker i det är fallet katten..![]()
![]()
I det här fallet var det faktiskt mitt fel, jag hittade den invirad i min snood.Katter misstänks alltid. Eller hur kissarna mästare af wingfield att tappa bort saker.... Här saknar vi mängder med Hasselnötter bollar snoddar . Saker pillas ner med tassen hela tiden. Idag åkte tejpen ner....
Så gör min tv med, så byter man kanal o så håller öronen på att ramla av av oljudetStör mig på att man måste ändra ljudnivån på TV:n beroende på vilken app man är på. Från 25-32 beroende på streamingtjänst![]()
Vilken kommun?Konstaterad kvarka i kommunen.
Och på Stepler som inte fungerar.
Det krånglar för fler alltså.Sjukt störigt att förlora sin streak för att appen bara står och snurrar![]()
Det krånglar för fler alltså.
Jag får mina steg men kan inte öppna annonserna för att få poäng.
Gillar inte att det är så för dig men det verkar vara så för flera(alla?) när jag mailade.Exakt samma sak för mig.
LjungbyVilken kommun?
Ja och han vill ha ”rätten och uppmuntran att gå vidare”Att Staffan Hildebrand får medieutrymme (SvD) så nu har jag spenderat tid på att läsa om en äcklig pedofil som inte verkar se några problem med sig själv eller att han tidigare i livet låg med en 13åring.
”Jag var ju lycklig då”, jaha ja men dåså.
Bor i Kambodja nu med 35årig pojkvän (”det bästa med honom är att han ser ut att vara max 25!” och två vuxna ”fostersöner”.
Kräks![]()