Störiga saker vi stör oss på, del 44

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Caoimhe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 010
  • Visningar Visningar 91 475

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är godissugen. Har inte varit det på evigheter och så plötsligt blev jag det för någon dag sedan och är det i dag igen. Märkligt.

Jag är illamående och har ont i magen och har lokaliserat det till Forlax -medlet jag tar mot förstoppning. Tar jag inte det kan jag inte ... ja, och blir då också illamående och får ont i magen till slut. Dessutom blir jag illamående av min epilepsimedicin som jag tar på kvällen. Nå, det positiva är väl att jag hittat en bov till mitt stora illamående, nu bara fundera på hur jag bäst hanterar det... Lösningsorienterad, precis som Forlax själv!

Stör mig på att högsta volym inte alltid är högt nog när det är bra musik.... alla audionomer anser nog det dock, men min hjärna vill ha hööööööööögt och lite mer högt. Det är väl ändå rimligt att fylla skallen med musik så det inte får plats med annat?!

Vi får fikabröd varje fredag på jobbet och det är alltid 6 st som reserveras för oss som jobbar skift över helgen, så jag såg fram emot att ta något med en stor kopp kaffe ikväll. Nu har någon/några gottegrisar ätit upp allt, fanns bara ett halvt wienerbröd kvar. :mad:

Att Staffan Hildebrand får medieutrymme (SvD) så nu har jag spenderat tid på att läsa om en äcklig pedofil som inte verkar se några problem med sig själv eller att han tidigare i livet låg med en 13åring.
”Jag var ju lycklig då”, jaha ja men dåså.

Bor i Kambodja nu med 35årig pojkvän (”det bästa med honom är att han ser ut att vara max 25!” och två vuxna ”fostersöner”.
Kräks 🤮

Att Staffan Hildebrand får medieutrymme (SvD) så nu har jag spenderat tid på att läsa om en äcklig pedofil som inte verkar se några problem med sig själv eller att han tidigare i livet låg med en 13åring.
”Jag var ju lycklig då”, jaha ja men dåså.

Bor i Kambodja nu med 35årig pojkvän (”det bästa med honom är att han ser ut att vara max 25!” och två vuxna ”fostersöner”.
Kräks 🤮
Ja och han vill ha ”rätten och uppmuntran att gå vidare”

Jag kan tycka det är bra han ändå får medieutrymme ifall någon skulle missat vilket egoistiskt svin karln är

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • SHL 26/27
  • Vad ska min son betala?

Barn

Hund

Katt, Andra Djur