Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhh jag är också jättetorr! Kan smörja mig med vad som känns som en liter hudlotion på kvällen och på morgonen är jag ett torrt fnöske igen!Att ryggen känns lite gnällig, det stör mig.
Och att den här kylan torkar ut min hud totalt, helt galet vad torr jag är.
Så störigt!Åhh jag är också jättetorr! Kan smörja mig med vad som känns som en liter hudlotion på kvällen och på morgonen är jag ett torrt fnöske igen!
Det var väl samma? Dom gick ut med att alla hade klarat sig men sen var det inte så.Stör mig på en ny brand, tyvärr brändes det inne kor den här gången.![]()
Nej, den här har skett idag och det brann inte 15-20 nötkreatur.Det var väl samma? Dom gick ut med att alla hade klarat sig men sen var det inte så.
Den nya var i norra änden av landetDet var väl samma? Dom gick ut med att alla hade klarat sig men sen var det inte så.
Norsjö, 17 kor läste jag.Den nya var i norra änden av landet
Okej, den hade jag missat. Usch va hemskt med ytterligare en brandDen nya var i norra änden av landet
Polisen hade trodde väl att dom hade klarat sig. Men sen gick ägaren ut med inte alla hade gjort detNorsjö, 17 kor läste jag.
Fick de inte ut alla igår?![]()
Vad jag läste var det fem djur som brann inne, de stod separat, då de fick behandlingNorsjö, 17 kor läste jag.
Fick de inte ut alla igår?![]()
Två katter som älskar värme, men som ändå tvångsmässigt kräver att alla dörrar till ej uppvärmda rum ska stå öppna + helst alla ytterdörrar, ifall man plötsligt vill gå ett varv i ett annat rum eller ut och bara kolla en stund.Nu hade verandadörren/ytterdörren på något mysko sätt öppnat sig tillsammans med två dörrar till - som enligt mig alla ska vara stängda tills det är typ 10 plusgrader ute.
Katt som släpptes ut för en stund sedan glider in via verandan till ett onödigt nerkylt vardagsrum och utstrålar "fy så kallt det är här, fixa genast mer värme, odugliga människoslav. Men låt bli att stänga igen och spärra några dörrar! För jag kanske vill gå ut om en sju åtta timmar och då ska allt vara förberett till mig så att jag inte hindras".
Ja? Det är väl ändå inte för mycket begärt av kattslaven?!
![]()