Störiga saker vi stör oss på, del 44

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Caoimhe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 010
  • Visningar Visningar 91 475

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kände mig inspirerad att svara på ett brev, men när jag läste igenom det var det en del frågor att besvara. Inget konstigt men jag tappade lusten att skriva. Blir liksom stressad av frågor för det känns som om personen styr vad jag ska tänka på.
*traumaskadad* :(

Två katter som älskar värme, men som ändå tvångsmässigt kräver att alla dörrar till ej uppvärmda rum ska stå öppna + helst alla ytterdörrar, ifall man plötsligt vill gå ett varv i ett annat rum eller ut och bara kolla en stund. :meh: Nu hade verandadörren/ytterdörren på något mysko sätt öppnat sig tillsammans med två dörrar till - som enligt mig alla ska vara stängda tills det är typ 10 plusgrader ute.

Katt som släpptes ut för en stund sedan glider in via verandan till ett onödigt nerkylt vardagsrum och utstrålar "fy så kallt det är här, fixa genast mer värme, odugliga människoslav. Men låt bli att stänga igen och spärra några dörrar! För jag kanske vill gå ut om en sju åtta timmar och då ska allt vara förberett till mig så att jag inte hindras".

Två katter som älskar värme, men som ändå tvångsmässigt kräver att alla dörrar till ej uppvärmda rum ska stå öppna + helst alla ytterdörrar, ifall man plötsligt vill gå ett varv i ett annat rum eller ut och bara kolla en stund. :meh: Nu hade verandadörren/ytterdörren på något mysko sätt öppnat sig tillsammans med två dörrar till - som enligt mig alla ska vara stängda tills det är typ 10 plusgrader ute.

Katt som släpptes ut för en stund sedan glider in via verandan till ett onödigt nerkylt vardagsrum och utstrålar "fy så kallt det är här, fixa genast mer värme, odugliga människoslav. Men låt bli att stänga igen och spärra några dörrar! För jag kanske vill gå ut om en sju åtta timmar och då ska allt vara förberett till mig så att jag inte hindras".

Ja? Det är väl ändå inte för mycket begärt av kattslaven?! :mad:

:rofl::rofl::rofl:

Takboxbilar...

Idag höll jag på att få en i sidan på bilen när jag var inne i en typ 8"rondell" och dom körde rakt in. Då hade jag ett antal meter tidigare släppt på gasen för att en annan av dom körde rakt in utan koll på att jag kom och denna bara följde efter.

Så bråttom behöver de inte ha till skidbackarna...:crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar