Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det influensers som trummar med naglarna för att det är någon asmr-grej eller andra influensers som gör narr av de föregående är väl följdfrågan härAv någon anledning får jag upp massa smink-unboxing i mitt Instagramflöde.
Förklara en sak för mig:
Varför ska alla "fladdra" med fingrarna på produkterna? Hålla upp dem framför ansiktet och liksom trumma på dem med fingrarna. Vad är poängen?
Kan relateraFolk som ”delar med sig” av sin musik till andra och inte använder hörlurar
Blev väckt för en halvtimme sen av värsta technon som dånade i lägenheten. Kom från våningen under. Oavsett tid på dygnet är det inte okej att ha på så högt att jag skulle behöva ha min egen tv på högre än normalt för att jag skulle kunna höra den.
Stör mig på den äckligaste matkedjan i Sverige. Chopchop. Fattar inte att folk äter där frivilligt.
Igenkänningen på denna. Som tur var jag inte gravid vid min matförgiftning.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vrr33w/mikaela-matforgiftad-pa-chopchop-fick-gora-kejsarsnitt
Vidrig personalpolitik också...Håller med. Har inte blivit matförgiftad men fick hårstrån i maten. Aldrig mer Chopchop!
Jag tröttnade på att tonåringen i familjen under ständigt spelade skithögt med sin skitmusik så jag tog mitt högtalarsystem, vände mot golvet och satte i gång Klassisk musik på högsta volym. En låt räckte. Sedan var det lugnt och musik därifrån i mer tolerabel ton.Kan relateraHar ett par olika grannar som spelar superhögt när de känner för det. Har pratat med dem i omgångar och de säger att de HAR RÄTT att spela musik som de vill. Har seriöst funderat på att köpa death metal och vrida på när jag inte är hemma men vill inte störa övriga grannar.
Ja precis, influencers som trummar. Är det asmr alltså? Jag blir bara störd och irriteradÄr det influensers som trummar med naglarna för att det är någon asmr-grej eller andra influensers som gör narr av de föregående är väl följdfrågan här![]()
Jag tänkte det var ifall någon missat att produkten var inne i bildJa precis, influencers som trummar. Är det asmr alltså? Jag blir bara störd och irriterad![]()
Stör mej på att jag inte har ett sådantAlla inlägg om grannar som stör med ljud och stinkande lukter får mig att älska mitt torp på landet ännu lite mer...![]()
Nope, alla flikar var inte uppdaterade nyligt tyvärr och då är det svårt att veta exakt vad jag ska leta efter. Brukar gå att panikstarta om datorn och/eller välja att återöppna nyligen stängda flikar men där fanns det inte![]()
Tyvärr var det mängder av recept, låtar, sökta låttexter och tja andra videoklipp som jag inte har en blekaste aning om vad det var för något men som jag höll på att beta av. Om jag minns något ur en rubrik är det vanliga ord typ love, citron, christmas och så vidare vilket inte hjälper för jag söker dessa för ofta i olika kombinationerOm du kommer ihåg vad den handlade om kan du skriva in det i historik och söka.
I forntiden, i mitt studentboende, spelade grannen under HÖGT.Kan relateraHar ett par olika grannar som spelar superhögt när de känner för det. Har pratat med dem i omgångar och de säger att de HAR RÄTT att spela musik som de vill. Har seriöst funderat på att köpa death metal och vrida på när jag inte är hemma men vill inte störa övriga grannar.
Tycker man knappt ser information om partiernas politik numera, allting handlar om att smutskasta motståndarna. Inte vad jag är intresserad av liksom.Att jag hela tiden får upp pajkastningsinlägg från de största partierna i mitt flöde, både från höger och vänstersidan. Det går tydligen inte att framhäva sitt eget partis politik och dess fördelar utan att samtidigt berätta hur dåliga motståndarna är.
Folk som ”delar med sig” av sin musik till andra och inte använder hörlurar
Blev väckt för en halvtimme sen av värsta technon som dånade i lägenheten. Kom från våningen under. Oavsett tid på dygnet är det inte okej att ha på så högt att jag skulle behöva ha min egen tv på högre än normalt för att jag skulle kunna höra den.
Och mig att inse att mina grannar på mitt våningsplan och planet under måste vara världens bästa och mest tysta grannar ever!Alla inlägg om grannar som stör med ljud och stinkande lukter får mig att älska mitt torp på landet ännu lite mer...![]()