Och då är det bra mycket enklare att sätta en notis i kalendern. Men grejen är att jag inte tycker det ska behövas, jag tycker systemet ska känna av innan att det inte går att beställa.
Då får du skicka det som förslag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och då är det bra mycket enklare att sätta en notis i kalendern. Men grejen är att jag inte tycker det ska behövas, jag tycker systemet ska känna av innan att det inte går att beställa.
På min står det bara att det finns ett intervall, inte när det börjar eller slutar. Jag trodde att om det inte står så får det beställa men icke
Till alla apotekskedjor i hela landet och på nätetDå får du skicka det som förslag.
Vi har lönebryt runt den 15e varje månad. Om ni har samma syns det kanske efteråt?Har inte fått tillbaka de egna utläggen jag gjorde i samband med konferens i mars. Det står ingenting i lönesystemet. De bör ha fått in kvittona, jag skickade dem för en månad sen med internposten.. Störigt.
Till alla apotekskedjor i hela landet och på nätetskulle inte tro det. Jag är hellre på min läkare om att plocka bort intervallet.
Ja kanske. Tycker den borde kommit upp i den preliminära specen. Efter femtonde bytet vi lönesystem så då kan jag inte se specen längre..Vi har lönebryt runt den 15e varje månad. Om ni har samma syns det kanske efteråt?
En så liten gnutta och så stor skillnad. *got the t-shirt*Havregrynsgröten blir himla tråkig att äta om man glömmer saltet. Dagens lärdom.
Jag tror det är samma person som jag tänker på. Jag rapporterade ett av hens inlägg igår.Jag är rätt säker på att jag sett en väldigt märklig Bukefalist (som jag blockade för längesen) på Threads. Personen är om möjligt ännu knepigare och otrevligare där. Skillnaden är att Threadsanvändarna inte håller igen lika mycket som folket här på Buke. Men nu har jag blockat personen på Threads också. Orkar inte med människor som bara är otrevliga för sakens skull och där deras sätt är det enda rätta och alla andra har fel och är fel.
Är inte threads det mest bisarra som dykt upp bland sociala medier på länge?Jag är rätt säker på att jag sett en väldigt märklig Bukefalist (som jag blockade för längesen) på Threads. Personen är om möjligt ännu knepigare och otrevligare där. Skillnaden är att Threadsanvändarna inte håller igen lika mycket som folket här på Buke. Men nu har jag blockat personen på Threads också. Orkar inte med människor som bara är otrevliga för sakens skull och där deras sätt är det enda rätta och alla andra har fel och är fel.
Är inte threads det mest bisarra som dykt upp bland sociala medier på länge?
Jag får upp det på förslag hela tiden och när jag kikar in är det världens konstigaste blandning.
En missbrukare som blir av med fotboja och LVM och ska bli en ny människa, det håller i några veckor.
Folk som skriver typ Nu har den jäveln lämnat mig och ser ni nån på stan med en kristallvas under armen så är den min.
Folk som träffades sitt livs kärlek igår, lägger upp gullebild och ett litet tag senare så är det kristallvasmänniskan
Och sånt här: Jag Valde att ta bort mitt inlägg om hur JAG tagit ANSVAR för MIG och MIN HÄLSABlir förvånad över att folk har har sånt behov att vara negativa
Önskar alla goda positiva människor en magisk dag
Och Du hottie44, jag vet att du blockat mig men jag får skärmdumpar av andra HA
Och Jag blockade den jävla hottie44 i går, tack ni som visar mig vad hon skriver
De blir ovänner hela tiden och tvättar den byken offentligt?
Skitkonstigt ställe. Och jag får också upp den personen som jag tror att du sett.
Ja! Precis sånt. Folk har profilbilder och ibland även namn som bara är lätt omgjorda och så hänger de ut sin familj.Väldigt märkligt ställe!
Och så följdtrådar på tidigare trådar som alla verkar ha läst och har koll på. Och så alla uthängningar av partners, vänner och barn!