Storken kommer till stallet!!!

Sv: Storken kommer till stallet!!!

Än så länge är skritten rätt passartad, men det brukar den alltid vara när dom är nyfödda tycker jag.
Han rejsar runt i hagen med huvud och hals i mkt lägre hållning än mina andra hästar, tycker han ser ut som en riktig vinnare ;).
 
Sv: Storken kommer till stallet!!!

Grattis till fina framgångar på Strömsholm!!!

Tack :D "Ronny" gick som en dröm trots den "djupa" banan. Fritz tappade tyvärr en sko i starten och det märktes ordentligt på upploppet, han såg ut som Bambi. Han gjorde ett bra jobb ändå!

Efter det har allt gått emot oss. Gösta gick upp i ledning på Övrevoll 200 kvar, då trampade jockeyn av ett stigläder. 7:a slagen 2 längder.
I Göteborg blev Ronny korv med bröd direkt efter startboxarna och sedan avhängd. 13:e slagen 4,5 längd. Och Fritz fick en startboxvägran för att startboxpersonalen kluddade till det. En som drog där fram och ingen bakom. Slutligen drog dom av tränset. Tyvärr hann vi inte ner innan.

På´t igen :crazy:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 557
Senast: cassiopeja
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
33 317
Senast: cirkus
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 232
Senast: Tramptass
·
Hästmänniskan Måste bara skriva av mig, så att jag slipper gå runt och slösa energi på det... Jag har blivit anklagad för att stjäla i stallet...
2
Svar
25
· Visningar
5 413
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Min sambo mår dåligt av hunden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp