Bukefalos 28 år!

Storlek på tvättmaskin?

wrangler

Trådstartare
Vad är minsta storlek (kg) man behöver på tvättmaskin typ Wascator för att tvätta vintertäcken, ett i taget?
 
Sv: Storlek på tvättmaskin?

Vi har en 12 kg wascator, och upplever att den knappast få vara mindre eftersom täckena blir inte rena då när man tvingas knöla och trycka in dem i en mindre maskin.
 
Sv: Storlek på tvättmaskin?

Allting upp till lättfodrade regntäcken (mina största är 145 cm) kör jag i en vanlig 6 kg tvättmaskin.

Men allting större blir inte rent....Jag lämnar in mina och jag tror att som ovanstående använder hon 12 kg på sin ena maskin iaf.

Mvh Domino_s
 
Sv: Storlek på tvättmaskin?

Hur gör du med allt hästhår? Tömmer du silen varje gång? Har nämligen en tvättmaskin "över" och fudnerar på att ha den till hästprylar :)
 

Liknande trådar

Hemmet Jag ska flytta och köpa en tvättmaskin till min nya lägenhet. Frågan är om jag ska ha en med inbyggd torktumlare eller inte? Jag har...
2
Svar
30
· Visningar
1 206
Senast: Hoarfrost
·
Hemmet Jag har ett ganska litet badrum som jag skulle vilja ha en tvättmaskin till. Hade helt klart varit enklare platsmässigt med en toppmatad...
Svar
4
· Visningar
581
Senast: Dorinda
·
Hemmet Betyder detta är tvättmaskinen är kaputt eller kan jag använda den ändå? Den har låtit lite fel tror jag, men jag är nästan aldrig med...
2
Svar
21
· Visningar
1 250
Senast: Niyama
·
Hästmänniskan Jag har inackorderingar och med jämna mellanrum behöver jag påminna några av dem om att hålla ordning. När det har varit något som...
Svar
16
· Visningar
1 924

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp