Japp, nu blåser det rätt bra, 39-46 m/s enligt Monstermoms länk. Regnar också. Var ute för en stund sedan och fladdermössen håller sig inne ikväll. Nog bra för dem.

Va, har det börjat smälla i byn? Härutanför har det varit behagligt tyst, i alla fall till nyårsjakten - hoppas jag. Blåser gör det, men inte särskilt illa.

Det är första gången jag hör det för säsongen. Himla märkligt tillfälle att välja just idag. Väldigt trevligt om det kunnat koncentreras till nyårsafton.

Liknande trådar

Mat Imorgon är det dags för en semla (eller två) :bump: Var hittar ni er semla? Förut brukar det ju vara bedömningar i tidningarna men de... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
2 576
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
763
Senast: MiaMia
·
Samhälle Flera sjukhus verkar ha infört självincheckning i vården även min vårdcentral. Jag funderar på hur det fungerar när en äldre person... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 472
Senast: bollen__
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 354
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka