En vindstöt sista halvtimmen så här är det nog på upphällningen :up:
Vovven ville gå ut så en snabbtitt med hjälp av pannlampan visar att det ser ut som innan det började,bara något fler kvistar på gräsmattan.

Nej fi fanken, hade det varit 60 m/s här hade jag nog varit lite mer brydd... :eek: Men 60 km/h räcker fint om jag får välja.
Här är det 2.5 m/s enligt Monsters karta. Det kan nog stämma rätt hyfsat (lyckas dock inte pricka min by men alldeles i närheten). Känner mig snuvad på stormen.

Jag bor på hisingen och undrar om den passerat oss? Det blåser inte uppseende mycket tycker jag? Inte som jag förväntade mig
Det värsta ska väl komma nu och fram till 2 inatt men vet inte då det börjar avta lite även här, eller så lugnar det sig lite för att spara krafter till senare:sneaky:

Liknande trådar

Mat Imorgon är det dags för en semla (eller två) :bump: Var hittar ni er semla? Förut brukar det ju vara bedömningar i tidningarna men de... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
2 575
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
763
Senast: MiaMia
·
Samhälle Flera sjukhus verkar ha infört självincheckning i vården även min vårdcentral. Jag funderar på hur det fungerar när en äldre person... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 472
Senast: bollen__
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 352
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka