Bukefalos 28 år!

Storstadsbo till lantis - vem har gjort resan?

Man måste ju inte flytta till norra Norrland. Där jag bor nu finns det rätt bra med bussar. Nattbuss fre och lör och annars till ca 22. Det var ett krav när vi flyttade hit. Innan bodde vi utan bussar och det var inte alls kul eftersom jag då var i festaråldern. Har man djur måste man ju ta sig hem liksom. Viktigt med buss också för andra saker tex om man vill skaffa medryttare eller har barn.
 
Är född och uppvuxen i en mindre ort 3,5 mil utanför Göteborg i villa, flyttade därefter till 08-land Tyresö och lägenhet där, kände hela tiden att det bara var temporärt, när jag träffade min man flyttade jag ned till Blekinge och nu bor vi utkanten av en by och har skogen utanför tomten och 13 min till jobbet med bil
Stortrivs utanför storstan
angående drickandet så antingen sover man över eller så är en nykter och kan köra hem
 

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 667
Senast: LaMagia
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 366
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 528
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 347

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Äter hundar småfåglar?
  • Barmarksdrag/canicross
  • Magsjuk hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp