stövel hjälp..lite bilder?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sanni
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 33
  • Visningar Visningar 2 511
Sv: stövel hjälp..lite bilder?

Funkar den nu då?
Inte så fin bild, men man ser ju stövlarna varje fall ;)
Och bilden är stooooor!

Hudik008B.jpg

Fungerade igår för mig, men inte nu
"Sorry, this GeoCities site is currently unavailable."

Salinero skrev:
"Sorry, this GeoCities site is currently unavailable."
Geocities-sidor kan bara ta emot ett visst antal besökare varje dygn. Står det så måste man alltså vänta 24 timmar innan man kan besöka sidan igen. På ett forum är detta helt värdelöst.
Använd www.tinypic.com och ladda upp där. Du behöver inte registrera eller någonting.

Var det där till mig eller till Han_naH som lade ut bilden?
tycker att du skulle svarat Han_naH i stället för mig då det var hennes bild det handlade om.

Sorry. Det var appropå den texten jag quotade och jag trodde alla skulle förstå att det är personen som vill visa bilden som ska ta åt sig av det jag skrev.

Okej, äh är trött efter en lång dag i stallet och ridning till den härliga vår värmen och solen så jag är lite bakom flötet just nu (CHW ska vara tyst :p )

tänkte att mina stövlar ska mest användas till dressyrridning..men hoppning står ju på schemat oxå ibland, kan man hoppa i sina vanliga stövlar eller måste man ha speciella för det?? Alltså kommer dom att vara för höga..?
Mountain horse (Sportive high rider)

jag kan inte hoppa i mina somär på bilden,hoppar i skor och jacsons dyonkopior.

Jo jag vet. Men jag har min hemsida där och då var det lättast att ladda upp bilden så när jag hade lite bråttom eftersom jag vet hur den sidan fungerar.

Det finns bot på skav i knävecket på nya stövlar. Man kan köpa en liten kil för någon tia och lägga i stöveln tills de har sjunkit ihop.

Stövlar kan enligt mig inte vara för höga så länge de går att ha på sig, ju högre desto snyggare.

susanne skrev:
Stövlar kan enligt mig inte vara för höga så länge de går att ha på sig, ju högre desto snyggare.

Helt rätt, tänk att det finns människor som delar mina uppfattningar :rofl:

susanne skrev:
Det finns bot på skav i knävecket på nya stövlar. Man kan köpa en liten kil för någon tia och lägga i stöveln tills de har sjunkit ihop.

där sa du något!:banana:

jag har inte vågat hoppa i mina för det känns som det skulle gå mycket sämre då (sitter alltid och petar ut tårna när jag hoppar, det kan jag inte göra i stövlarna så antagligen skulle det kännas helkonstigt även om det kanske skulle vara bättre så..)

Men dom är väldigt sköna så tror egentligen inte det skulle vara något problem för att dom är höga.

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: sweep
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
665
Senast: Honey07
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
721
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 321
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka