Stress och panik!

Här är ett olyckligt korn med liknande stress och panik. Har en deadline till Fredag (men läraren sa att han inte skulle kolla mailen förrän på Söndag). Rapport som ska skrivas och här sitter jag och har totalt kört fast. Har en halv sida kvar att skriva exlusive referenser - men mina referenser hittills är inte bra nog. Hittar inte författaren till en kurslitteraturbok som annars är en bra referens. Jag vill bara bli klar med det så jag kan åka till min mormor och hämta upp nästa kurs, kursbok som var totalomöjlig att få tag i.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Jag har pluggat heltid på universitet 2 år och har nu påbörjat sista året. Har alltså 120 hp då jag är i fas med allting. Jag läste...
Svar
3
· Visningar
442
Senast: Manji
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 238
Senast: manda
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 034
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Måste bara få skriva av mig här och få lite råd över min situation. Jag har pluggat 2 terminer snart på universitetet, det har varit en...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp