Strö i boxen???

Spån ingår i stallhyran, använder också halm ovanpå för att det är så mysigt, 10kr/15kg bal
 
Spån i container vilket gör en ungefärlig konstnad per månad 120-150 kr inkl frakt per häst utslaget på ett år.
 
Om du har ett sågverk i din närhet kan du få spån gratis om du har tur! (Här får man det, om man hämtar det själv :) )
Kutterspån kostar väl en billig peng därifrån.

Vi har torv i vårt stall, vet inte vad det kostar, ingår i hyran. Det är jättestora balar ca 1x1x3 m, köps direkt från torv"fabriken"
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Står inackorderad i ett stall där mockning ingår men man får betala strö själv. Här slösas det med spån som bara den och jag misstänker...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 797
Senast: ameo
·
Anläggning Jag har fått ändrade stallförhållanden och kommer nu sköta eget stall. Jag kan dock inte förvara halm någonstans så jag måste ha spån...
Svar
6
· Visningar
902
Senast: MiniLi
·
Anläggning Bytte ju bort torven för det kändes mindre och mindre klimatsnällt att använda och har hittat ett (visserligen franskproducerat)...
Svar
8
· Visningar
1 259
Senast: Fazeem
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp