Vad göra med "slösare"?

Tyvärr så är nog flytta enda alternativet.
Min häst gjorde inte ens av med så mycket spån när jag visste att en annan i stallet stal spån ur min box, jag bytte till spånpellets som ingen annan hade innan flytt blev av.

Så länge köp torv eller torvmix hitta på någon fin motivering att du inte har råd med mer spån utan ska prova om det blir bättre med torv :angel1:
 
Nu har jag raderat ett antal inlägg där några av er hugger på varandra om diskussionsteknik. Låt bli det! /Mod
 

Liknande trådar

Anläggning Jag funderar på inackordering och behöver hjälp att bolla lite.. Förutsättningar: Tre egna hästar (två shetlandsponnys, en stor) på...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
11 584
Senast: Blyger
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 842
Ekonomi & Juridik Jag hyr ut stallplatser och har aldrig tidigare behövt fundera över att ta betalt för mockning, tillsyn o.s.v. I stallet delar vi på...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 326
Senast: Lobelia
·
Hästvård Min häst står på boxvila i sex veckor efter en operation av griffelbenet i förra veckan. För några dagar sedan började han hosta då och...
2
Svar
23
· Visningar
2 402
Senast: emptyrings
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp