Strömsholm?

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Anelly
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 31
  • Visningar Visningar 2 074
Sv: Strömsholm?

Jag tänkte också åka dit! Men är det någon som har koll på vilket tid tävlingarna börjar, hittar ingen info någonstans?!

Anelly skrev:
Vem ska till Strömsholm den 17:e??

Jag ska dit!! rida på gräs för första gången samt utan startboxar... men det ska väl gå..

Klart man ska dit! Tar med familj och en kompis+hennes familj också. Så vi blir ett stort gäng!:P

:) Tyvärr har inte varit där på många år (saknar)hoppas ni får det riktigt trevligt där och kanonväder:banana: :bump:

LottaL skrev:
Jag ska dit!! rida på gräs för första gången samt utan startboxar... men det ska väl gå..[/Q=]
hehe de va första gången för mig me förra året, tyvärr gick inte starten så bra och de e lite klurigt i svängarna. men håller du dig borta från mig så går de nog bra ;) :angel:

kl 19.00 tror jag... har inte pappret framför mig

Lånar knapp...
Någon som vet något om ponnylöpen, går dessa iår och när?
mvh El

Okej vart är festen? Är det den sk vinnarfesten? Är alla bjudna eller krävs inbjudan eller nåt sånt?:smirk:

Liknande trådar

Fritid Ska till Strömsholm på torsdag och av någon anledning tror jag det kan finnas en och annan bukefalist som har varit där. Sista dagen... 2
Svar
22
· Visningar
804
Senast: Michellan95
·
Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
1 038
Senast: Elo
·
Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 757
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
332
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka