Strul med fk igen..

Status
Stängd för vidare inlägg.
I fredags fick jag reda på att fk nekat mig sjukpenning igen. Denna gången pga att jag troligen lämnade in ansökan för sent. Så det är väl mitt fel egentligen. Den blev nekad pga att jag ej har SGI grundad sjukpenning men det var inte den jag ansökte om utan sjukpenning i särskilda fall.

Jag känner att jag inte orkar jämt nu att bråka heller. Tänker ringa fk i morgon och höra men sen ger jag upp och försöker igen nästa år. Inkomst har jag ändå så jag klarar mig.

Sist höll jag på att gå in i väggen av allt strul men då gjorde fk så många fel dom bara kunde. Jag försökte verkligen göra allt dom bad dom men dom gjorde inga rätt. Så för att inte förstöra mig själv helt skiter jag helt ärligt talat i detta.

Min läkare ska ändå tillkalla till ett nytt sipmöte som fk inte heller kom på..

För att orka vara sjuk måste man vara frisk, eller hur var det nu igen? 🤣
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
857
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 333
Senast: manda
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 600
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 460
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Eurovision Song Contest 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Melatonin

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppfödare som slutat svara
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp