Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det märkliga är att min häst stod hos sin förre ägare, en ridskola, i åtta år och var ute på en del lokala tävlingar
Men jag vet inte alls hur det där fungerar. Dock står ridskolan som ägare för flera av sina andra hästar.
Vad ska jag skicka vart då? Jag köpte häst för några månader sen och har inte ändrat någonting för att jag inte fattat hur man ska göra. Jag har ett lite äldre pass och fick inte med nån lapp om ägarbyte. Hur gör jag om jag vill ändra det? Ska jag bara skicka in en kopia från nån sida i passet till ASVH? Måste den gamla ägaren skriva på nåt? det vore krångligt för hon har flyttat till Iraland..
Och vart får man tag på ASVHs adress?
Jag e totalt förrvirrad nu!
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag har köpt en häst. Först var jag fodervärd. Efter att vi kommit överens om att jag skulle köpa blev Köpekontrakt påskrivet. Full...
Trädgård & Växter Min palettblad som står i kruka med texten "Felt cute might die later" tog visst det som ett utmaning :angel::D
Den här sidan stod mot...
Kropp & Själ ALLT sånt här är ju långsiktigt. Det är ju inte så att hela planeten ska bli veganers över en natt - eller ens någonsin! Utan om att dra...