Studentkorridoren (aka Dårulvsleken)

@cirkus jag hade i alla fall rätt om att du jagar mig för att du är god.
Kunde inte låta bli!
Jag tänkte att nu VET hon att jag är god och det hade du ju gjort om du var ulv också.
Sen är det så förbaskat kul att du är med
Och en sak till - jag vacklade ett tag när jag på allvar trodde att Habina lagt en fårulvsröst på dig och u var i lyan...
Men ja
 
Inte jag!
Jag var rätt säker på att hon var mamman redan natt 1
Vi var tre som röstat på Elo - och jag blev kompis med q1 - då borde det vara hemlig som tussat ihop oss

Jag gillar verkligen den mamamrollen som gör en väldigt klurig sia.
Synd att @qitis inte överlevde första natten. Vi hade rockat
Rätt säker på @Derring-Do bara blir smickrad om du vill använda rollen i framtiden.

Som varning för någon som vill använda någon av rollerna från leken i framtiden kan vi dock nämna att statistikstudenten blev betydligt kraftfullare än väntat, lite på grund av hur röstningen gick, men behöver nog balanseras ut med nått på onda sidan, eller baksida till rollen om man vill använda den.
 
Shit vad bra det blev till slut!

Förlåt @fio men tack för att du fattade

Mamman gjorde inga kärlekspar men var en sorts siare. Jag fick veta att att art var ulv denna natt. Jag trodde på riktigt att hon var god tills denna natt

Men varför var du så skum hela tiden 🤣
 
Inte jag!
Jag var rätt säker på att hon var mamman redan natt 1
Vi var tre som röstat på Elo - och jag blev kompis med q1 - då borde det vara hemlig som tussat ihop oss

Jag gillar verkligen den mamamrollen som gör en väldigt klurig sia.
Synd att @qitis inte överlevde första natten. Vi hade rockat
Jag tycker också mamman är en rolig idé och tycker den föll ut väl, så jag hoppas den kan dyka upp i fler lekar framöver. Vissa av de andra rollerna kan ju också gå att återanvända om man vill, men t.ex. det informella kursombudet (den förhastade spionen) funkar ju inte när folk vet om den.
 
Rätt säker på @Derring-Do bara blir smickrad om du vill använda rollen i framtiden.

Som varning för någon som vill använda någon av rollerna från leken i framtiden kan vi dock nämna att statistikstudenten blev betydligt kraftfullare än väntat, lite på grund av hur röstningen gick, men behöver nog balanseras ut med nått på onda sidan, eller baksida till rollen om man vill använda den.
Jag tyckte statistikstudenten var en jätterolig roll! Den kanske kan modifieras genom att hen får välja att få info 2-3 ggr under leken?


*ser framför mig hur @Myrten redan börjat skissa på nåt ännu sjukare*
Sjukare? :rage::rage::rage:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 082
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 215
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 438
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 783
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV
  • Roliga bilder och memes om katter!

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp