JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hästvård
Trådstartare
Trådstartare
chrisse
Startdatum
Startdatum
3 Dec 2003
Svar
Svar
21
Visningar
Visningar
2 073
piggborste skulle jag ALDRIG använda
Piggborste är lika med mord för svansen!
Men sy en påse av galon vore ju rätt bra =)
Frågan är hur mycket hästen uppskattar att ha fläta och påse på svansen i hagen
Lycka till säger jag!
Hästvård
Visste inte riktigt hur jag skulle få till en bra rubrik som beskriver problemet,
och om den ska ligga här under hästvård (annars får...
2
Hästvård
Nu behöver jag bukefolkets råd!
Läget: Stor bruksnordis med massa man och svans, samt rejäl vintepäls. Pälsen är kanonblank samt ren...
Hästvård
Var drar ni gränser för när ni - oavsett veterinär och annan mer eller mindre självutnämnd expertis anser - tycker att 'nu är det nog'...
2
3
4
Sidan krånglar
Bukefalos Igår och idag har det hänt mig igen att jag har fått upp detta lite då och då:
503 Service Unavailable
No server is available to handle...
bettysmatte
Igår kl 20:14
Klippmaskin till tjock päls
Hundhälsa Det enda jag hittar är att gamla modeller inte produceras längre så skulle också vilja veta från säker källa! Jag har oster både privat...
Malibu_Stacy
Alldeles nyss
Svar: 12
Visningar: 271
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Igår var Spock med som kurshund och fick visa lite övningar på allmänlydnadskursen, han skötte sig jättebra :heart . Innan kursen hade...
Bulldoozer
39 minuter sedan
Svar: 1 254
Visningar: 75 365
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Min farfar, född i början av 1900-talet, berättade om en gång när han var liten och skulle äta kokt ägg. Han knackade sönder skalet och...
Iamia
43 minuter sedan
Svar: 1 563
Visningar: 133 179
Djur
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag insåg igår kväll att en av mina favoriter när jag gick på ridskola var en connemara som glömde bort att han skulle vara ponny. 158...
Habina
35 minuter sedan
Grönt kort kurs
Gnägg Hej,
Har letar överallt efter grönt kort kurs, i Skåne gärna så nära Hörby / Lund som möjligt. Verkar inte finnas något nu inom de...
Lisen82
47 minuter sedan
Betäckning 2024 - föl 2025
Avel Det är verkligen så att vissa hästar "alltid" har högt/behöver avmaskas.
Jag har inte avmaskat ännu, och imorgon är BF. Så det får nog...
hamilton1
57 minuter sedan
Svar: 86
Visningar: 9 178
Avel