svar från SVA

Pontevecchio

Trådstartare
Skickade in ett träckprov till SVA i början av förra veckan men har ännu inte fått svar. Lite småkris då hästen ska flyttas till betet ikväll.
(kommer inte släppas om hon har mask)

Någon som vet ungefärliga väntetider på svar? Kan man hitta sitt svar på nätet el liknande?

Vem använder ni er av för träckprov?
 
Sv: svar från SVA

För att kolla mask använde jag mig av Vidilabs lilla låda "kolla masken". Skickade in det på tisdagen och fick mejlsvar på torsdagen.
 
Sv: svar från SVA

ring och hör efter.Jag var på parasitkväll i förgår och det lät som den träck vi skickade med till sva troligen skulle undersökas igår, svaret skickas idag så att jag skulle ha det på fredag.
 
Sv: svar från SVA

Har använt Vidilab 2 år nu, och de svarar samma dag som provet kommit fram.
 
Sv: svar från SVA

Använd annat lab till nästa gång, som både är snabba och har mycket hög service... Och utöver det är de billigare.
 

Liknande trådar

Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 209
Senast: emma-vsm
·
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 130
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
814

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp