Svart eller brunt läder till isabell?

Sv: Svart eller brunt läder till isabell?

Jag lägger min röst på mörk chokladbrun :D Fast inga röda toner, det kommer " skära sig" :angel:

Lite sent, men svart skulle varit väldigt snyggt :D
Brunt är för fuxar :p

Btw, otroligt fin pålle du har! :d

Havannabrunt hade varit riktigt snyggt på henne! Måste vara en brun med lite rödaktig ton i för att det ska vara snyggt enligt mig. Men svart tycker jag också är snyggt, och lättare att matcha med...

Havannabrunt hade varit riktigt snyggt på henne! Måste vara en brun med lite rödaktig ton i för att det ska vara snyggt enligt mig. Men svart tycker jag också är snyggt, och lättare att matcha med...

Kolla mitt förra inlägg! :p

Sadeln är både chokladbrun och rödbrun, ser ut såhär i närbild:

200808092276.jpg

Bra med två nyanser, då är det lättare att hitta träns..

Ojoj va alla tyckte olika!! Jag har samma problem med min haflinger, hade brunt först när jag har bomlösa sadeln, men har nu köpt en Griffin haflingersadel o den fanns ju bara i svart.. Så just nu begår jag värsta fashion-crime hemma med brunt träns o svart sadel tills jag har hunnit åka nånstans o köpa ett nytt träns :p

Men jag tycker att båda kan va snyggt faktiskt... ;)

Liknande trådar

Islandshäst När jag kollar på islandsutrustning, kan jag inte hjälpa att jag tänker, att en svart häst vore ju fint, den passar i alla fina saker...
Svar
18
· Visningar
5 546
Utrustning Ska snart beställa ny sadel till lilltjockisen men kan inte bestämma mig för vilken färg jag ska ta :p Vilket är snyggast till en fjord...
Svar
17
· Visningar
1 765
Senast: -Catherine-
·
Utrustning Matchningsfreak hej :D Jag har ett i-landsproblem :angel: Min häst väntar på operation och ska stå rätt länge och jag har gott om tid...
Svar
4
· Visningar
2 289
Senast: ajax85
·
Utrustning behöver lite synpunkter så jag kan bestämma mig.. :p ska införskaffa en hoppsadel, men kom på att jag vet inte om jag vill ha svart... 2
Svar
33
· Visningar
2 514
Senast: aprilia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jane Austen eller Jane Eyre
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur