Svarta julgranskulor?

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Matten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 166

Matten

Trådstartare
Alltså finns det någon endaste liten människa som kan hjälpa mig att hitta svarta "vanliga" julgranskulor? Jag behöver mååånga (kanske tusentals...). Har letat och ringt runt, och några stycken här och var kan jag hitta, har varit i kontakt med ett par grossister men utan bra resultat. Jag skulle vilja komma i kontakt med någon som kanske själv importerar eller kan tipsa om företag som gör det. Pm:a gärna:)
Mvh. Matten

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 241
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Bullen22
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
20 998
Övr. Hund Hej på er! Jag har en hane på ett år, kastrerad blandras beagle som jag tyvärr har allvarliga problem med. Har haft flertalet hundar... 2
Svar
29
· Visningar
3 051
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka