Vilka är Ni i den här frågan? JAG tycker det är vansinne att slänga ut skötsamma, skattebetalare och skötsamma ungdomar som sköter skolan och jobbar. JAG tycker det är vansinne att höja kravet på inkomst där inte ens svenska arbetstagare når upp i den lönenivån, då får väl NI höja lönerna så alla är över lönekravet? NI slänger ut vårdpersonal, skattebetalare inom en yrkeskategori där det redan är svårt att få personal. NI utvisar minderåriga BARN till länder de både saknar anhöriga, utan att de kan språket eftersom de levt hela eller större delen av sina liv här och det är krig dit NI utvisar dem. NI vill kunna dra in medborgarskap pga "vandel", då borde även de politiker med dålig vandel kunna utvisas, Hej då Jimmy!
JAG tycker den här regeringen består av ett gäng bidragsfifflande ynkryggar som dunkar varandra i ryggen, sänker sina egna skatter, har sina svartarbetare, svartbyggen, falska bostadsadresser, tillåter att rödlistade arter dödas, att rödlistade arters naturliga habitat skövlas för att försvinna för gott, kriminella och dömda för olika brott som borde ge fängelse och inte sitta i riksdagen.
När ska kravet på politikers vandel hålla samma nivå som andras? När ska de tvingas genomgå en säkerhetskontroll där varje kandiderande politiker granska med lupp innan de får passera nålsögat och vidare in i riksdagen? När ska politiker tvingas göra drogkontroller i sitt arbete?