JÀvlar vad hon grÀver sin grop.
âJag menade inte att dom inte förstĂ„r, jag menade att dom kĂ€nner för mycketâ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JÀvlar vad hon grÀver sin grop.
Nej men precis. Det har inte blivit som "ni" kvinnor befarade.
Jag kÀnner vÀll mest att Àr det nÄgon vÀljargrupp som röstar pÄ kÀnsla sÄ Àr det vÀll m och sd? Dom föraktar ju fakta.Jag erkÀnner att jag röstar bÄde med hjÀrtat och hjÀrnan. Jag lÀgger mycket empati i mitt val av parti, empati jÀntemot mina medmÀnniskor och mot kommande generationer. Det ser jag som rimligt.
Sedan röstar jag ocksÄ med hjÀrnan, jag gillar det forskningen visar pÄ stÀmmer.
Det Àr iofs sant, mycket rÀdsla inblandat tror jag.Jag kÀnner vÀll mest att Àr det nÄgon vÀljargrupp som röstar pÄ kÀnsla sÄ Àr det vÀll m och sd? Dom föraktar ju fakta.
Jag tror ju att de som drar upp jÀrnrör i debatten har valt att inte rösta pÄ det parti som involverar personer som springer runt med jÀrnrör, men uppenbarligen Àr det ju 20% av Sveriges befolkning som tycker att det Àr helt okej att ha den typen av personer i maktstÀllning, och det Àr vÀl deras fria val antar jag.Jag Àr bara förvÄnad. Men visst det Àr sÀkert inte samma personer som alltid tar upp "jÀrnrör" som sÀger att de inte bryr sej om det Àr brottslingar i riksdagen. Men Äterigen jag Àr förvÄnad att sÄ mÄnga anser att det inte Àr ett problem med att brottslingar sitter i regeringen.
OCH ska tillĂ€ggas. Jag tycker man fĂ„r rösta pĂ„ kĂ€nsla, det gör vĂ€ll dom flesta. Det Ă€r mest hennes dömande att det finns nĂ„gon typ av ârĂ€tt kĂ€nslaâ, det hon kallar strategiskt. Och fel kĂ€nsla- inte rösta pĂ„ m.Det Ă€r iofs sant, mycket rĂ€dsla inblandat tror jag.
Ja, det kan ju inte vara sÄ att kvinnor ogillar sakpolitiken! .
Ja eller hur, jag skulle inte vilja rösta pÄ nÄgot annat sÀtt Àn detta, och skulle verkligen önska att fler gjorde det.Jag erkÀnner att jag röstar bÄde med hjÀrtat och hjÀrnan. Jag lÀgger mycket empati i mitt val av parti, empati jÀntemot mina medmÀnniskor och mot kommande generationer. Det ser jag som rimligt.
Sedan röstar jag ocksÄ med hjÀrnan, jag gillar det forskningen visar pÄ stÀmmer.
Jag blir sÄ förvirrad. Brottslingar som sitter i regeringen, syftar du pÄ Ebba Busch dÄ? GÀllde inte frÄgan riksdagen förresten?Jag Àr bara förvÄnad. Men visst det Àr sÀkert inte samma personer som alltid tar upp "jÀrnrör" som sÀger att de inte bryr sej om det Àr brottslingar i riksdagen. Men Äterigen jag Àr förvÄnad att sÄ mÄnga anser att det inte Àr ett problem med att brottslingar sitter i regeringen.
Och dÀr pratar du om att jag drar upp jÀrnrör. Fina urspÄrningar.HUR Àr detta en halmgubbe ? Du kanske inte drar upp jÀrnrör men kom inte Ä pÄstÄ att det inte hÀnder !
För att de som ska bygga inte bygger nÄgra nya fina miljövÀnliga lÀgenheter om de inte ser möjligheten att göra en rimlig affÀr pÄ det. Och att vi behöver fler nya lÀgenheter pÄ flera stÀllen i landet. Lyssnade du inte pÄ argumentationen?Nu börjar C svamla om marknadshyror igen. Har dom inte lÀrt sig lÀxan sen förra gÄngen. Varför vill C att bara rika ska fÄ bo i nya fina miljövÀnliga lÀgenheter?
Men Äter till frÄgan, har dom inte lÀrt sig lÀxan sen förra gÄngen det begav sig?För att de som ska bygga inte bygger nÄgra nya fina miljövÀnliga lÀgenheter om de inte ser möjligheten att göra en rimlig affÀr pÄ det. Och att vi behöver fler nya lÀgenheter pÄ flera stÀllen i landet. Lyssnade du inte pÄ argumentationen?
Sen finns det ocksÄ andra lösningar pÄ det grundproblemet, som innebÀr större statliga kostnader.
Jag fÄr ÀndÄ ge dig att det Àr lite mÀrkligt att driva det som en profilfrÄga inför valet.
GÄr inte att lÀsaDen hÀr artikeln berörde mig. Det hÀr Àr helt kontraproduktivt. Varför ska de hÀr mÀnniskorna, och sÄ mÄnga som de, ut ur Sverige? https://www.svd.se/a/ExlELj/foraldr...-vi-jobbar-vi-betalar-skatt-vi-ar-integrerade
Det hÀr Àr hÄrdare tag i praktiken. Tack för den, Tidö och Socialdemokraterna.
AlltsĂ„ dina svar Ă€r sĂ„ maskinella ibland. "Ăr vĂ€l inget konstigt" Ă€r inget svar pĂ„ det dĂ€r inlĂ€gget. Trist att du inte kan lĂ€sa artikeln, dĂ„ fĂ„r du tro mig nĂ€r jag sĂ€ger att Sverige förlorar, ekonomiskt, moraliskt och mĂ€nskligt, pĂ„ att splittra familjer pĂ„ det dĂ€r viset och slĂ€nga ut skötsamma mĂ€nniskor som rotat sig och vill jobba.GĂ„r inte att lĂ€sa
Ăr vĂ€l inget konstigt nĂ€r vi Ă€ndrar lagarna. Vi Ă€r ju djupt inne i paradigmskiftet ju
Men dom har ju fĂ„tt utbildning och kan nu Ă„ka hem och bygga upp sitt land sĂ„ att folket dĂ€r fĂ„r det bĂ€ttre.AlltsĂ„ dina svar Ă€r sĂ„ maskinella ibland. "Ăr vĂ€l inget konstigt" Ă€r inget svar pĂ„ det dĂ€r inlĂ€gget. Trist att du inte kan lĂ€sa artikeln, dĂ„ fĂ„r du tro mig nĂ€r jag sĂ€ger att Sverige förlorar, ekonomiskt, moraliskt och mĂ€nskligt, pĂ„ att splittra familjer pĂ„ det dĂ€r viset och slĂ€nga ut skötsamma mĂ€nniskor som rotat sig och vill jobba.
Jag vill inte vara med i ditt "oss sjÀlva", tack. Vi behöver ocksÄ att folk jobbar och betalar skatt, som de hÀr mÀnniskorna. Jag förstÄr att det hÀr "Sverige Ät svenskarna" Àr din och SD:s instÀllning hÀr, jag tycker att den Àr vedervÀrdig.Men dom har ju fÄtt utbildning och kan nu Äka hem och bygga upp sitt land sÄ att folket dÀr fÄr det bÀttre.
Ingen Àr oersÀttlig och vi behöver jobben Ät oss sjÀlva. Alla kan ta Ät sig kunskap och utbildning.
UrsÀkta, men vilken verklighet lever du i? Vi utvisar ju mÀnniskor som jobbar i branscher dÀr det Àr KRIS.Ingen Àr oersÀttlig och vi behöver jobben Ät oss sjÀlva. Alla kan ta Ät sig kunskap och utbildning.