Sveriges värsta bilförare

pannkaka

Trådstartare
Sitter och kollar på Sveriges värsta bilförare, alltså är de på riktigt? Jag menar är de verkligen så dåliga förare eller gör de sig så dumma?

Hoppas innerligt att de gör sig till! Annars undrar jag hur det står till på bilskolorna runtom i landet. :confused:

Det är skrämmande att se! Hon som kollade frillan o backspegeln, eller tjejen som stannade mitt på en 70-väg! :eek: Fattar inte hur vissa får sitt körkort? :confused:

Nu har jag ingen tv, men gissar att det är som vanligt - ni bjuds på väldigt mycket klippt och editerat för att göra sig bra i rutan, och höja pulsen på de som tittar, och väldigt lite autentisk dokumentär.

Syftar du på blondinerna Jessie & Marlene så var det nog inte de du mötte. Om du inte flyttat till Norrköping förstås.
Se det som ett skämtsamt uttryck för att jag möter många dåliga bilförare i trafiken. (Nu är jag iofs i Norrköping då och då men...)

Alltså. Jag kan inte tro att det är sant. Hur i hela h-e kan någon körskola i Sverige med så pass unga förare som de där blonda och låtit dessa få körkort.Visst det finns många dåliga förare men inte veta var bromspedalen sitter..?!

Alltså. Jag kan inte tro att det är sant. Hur i hela h-e kan någon körskola i Sverige med så pass unga förare som de där blonda och låtit dessa få körkort.Visst det finns många dåliga förare men inte veta var bromspedalen sitter..?!
Det är inte körskolorna som gör uppkörningen och teoriprovet.

Se det som ett skämtsamt uttryck för att jag möter många dåliga bilförare i trafiken. (Nu är jag iofs i Norrköping då och då men...)
En av de två har jobbat på trafikskola, och har dessutom en mamma som är trafikskolelärare. Hela programmet är så storfejk så jag tycker det är ett program som hånar tittarna.

Jag möter nästan någon som varje dag på jobbet som gör nåt helt galet. Som t.ex. livsfarlig omkörning mitt i kurva trots jag kör lagligt alltså inte sniglar fram på vägarna. I lördags mötte jag och sambon två bilar i rondellen som körde alltså åt fel håll i rondellen...

En av de två har jobbat på trafikskola, och har dessutom en mamma som är trafikskolelärare. Hela programmet är så storfejk så jag tycker det är ett program som hånar tittarna.
Ett par blev uppraggade efter att de hade varit med i en annan serie och tydligen gjort bra TV där. De tyckte att det var roligt men helt galet att delta i bilförarserien.

Sitter och kollar på Sveriges värsta bilförare, alltså är de på riktigt? Jag menar är de verkligen så dåliga förare eller gör de sig så dumma?
Mitt ex kom tvåa det året då gurkan "vann", visst han va inget proffs på bilkörning men han älskade uppmärksamhet så va nog därför han plötsligt körde så dåligt...

Mitt ex kom tvåa det året då gurkan "vann", visst han va inget proffs på bilkörning men han älskade uppmärksamhet så va nog därför han plötsligt körde så dåligt...

Haha åh hur roligt var det inte när Gurkan var med?!
Tycker att serien är fruktansvärt underhållande men kan inte förstå hur man någonsin skulle kunna tänka sig att ställa upp? Vem vill utmärka sig som Sveriges värsta bilförare oavsett om det är överdrivet eller ej? Känns som det måste gå nån gräns någonstans för hur mediekåt man kan vara...
Om det är så att de inte spelar utan faktiskt kör bil så dåligt som de gör i serien så borde ingen av dem få tillbaka sitt körkort någonsin

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu har man tydligen kommit fram till att skådespelaren Gene Hackmans fru (vars död alltså varit ett mysterium i några dagar) dog i... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 041
Senast: Liran
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 326
Senast: Tantan
·
Samhälle Flera sjukhus verkar ha infört självincheckning i vården även min vårdcentral. Jag funderar på hur det fungerar när en äldre person... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 595
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Vår dotter började få ont i magen och må illa till och från i början av förskoleklass. Då som regel på morgnarna. Det slutade med att...
Svar
16
· Visningar
1 131
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka