Bukefalos 28 år!

Svett täcke efter träning.

Sv: Svett täcke efter träning.

Njä, inte riktigt tror jag även om det är ett material med fuktvandrande egenskaper. Jag skulle vilja ha ngt kraftigare.Och som samtidigt var varmt.
Tack för alla svar förresten.
 
Sv: Svett täcke efter träning.

Till min frusna hund har jag ett limex-täcke. Har googlat men hittar inga bilder så du får nog kolla med din djuraffär om de har sådana om du är intresserad.

Jag är jättenöjd! Det är ett fodrat regntäcke med reflexer på. Det sitter jättebra och är varmt och skönt för hunden. Och så är det SNYGGT, inget puttenutt som jag var rädd att jag skulle vara tvungen att köpa. Lätt att bara skölja av om det är lerigt och det går även att maskintvätta.
 
Sv: Svett täcke efter träning.

Back on track har täcken till hundar.Det tror jag skulle passa alldeles utmärkt.:bump:
 
Sv: Svett täcke efter träning.

Njä, inte riktigt tror jag även om det är ett material med fuktvandrande egenskaper. Jag skulle vilja ha ngt kraftigare.Och som samtidigt var varmt.
Tack för alla svar förresten.

Granngården har haft tjockare ylletäcken för hund som ser ut precis som ett hästtäcke tidigaremvet inte om de finns kvar.
 
Sv: Svett täcke efter träning.

Granngården har haft tjockare ylletäcken för hund som ser ut precis som ett hästtäcke tidigaremvet inte om de finns kvar.

Jag pratade med en kompis igår som har en massa hundar och hon sa att de ska finnas kvar på granngården. Hon sa dessutom att de används ofta till just hundar som tränas i vattenapportering m.m. eftersom de håller värmen men inte stänger in fukten :)
 
Sv: Svett täcke efter träning.

Jag tänkte köpa ett täcka som jag kan lägga på efter fys under kalla vinterdagar, för att skydda musklerna.

Är det någon som har erfarenhet av Obtrack täckerna?
 
Sv: Svett täcke efter träning.

Jag tänkte köpa ett täcka som jag kan lägga på efter fys under kalla vinterdagar, för att skydda musklerna.

Är det någon som har erfarenhet av Obtrack täckerna?

Jag har ett Obtrack Skrylle när det regnar, det värmer inte så mycket så när det är kallt har jag ylletröja under. Kan tillägga att min hund är mycket frusen.
 
Sv: Svett täcke efter träning.

Okej. Tycker det verkar vara lite dyrt, och jag är lite tveksam..
På mässan stannade jag upp vid montern för att se och klämma lite. Blev inget köp då, det får vänta tills han vuxit färdigt och byggt lite muskler :)
 

Liknande trådar

Hundträning Har en 12-veckors schäfervalp som är otroligt stabil och lugn. Både hemma, i stallet, nya miljöer osv. Han håller sig nära mig men är...
Svar
10
· Visningar
1 196
Senast: Stergo
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 292
Senast: Snurrfian
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
705
Senast: skogaliten
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 750
Senast: alicegard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp