SVT Julvärd

Det finns väl ingen som tycker om att höra Persbrandt heller? I mina ögon har karln alltid varit ett kräkmedel och jag kan inte se någon produktion han medverkar i för det förstör hela filmen för mig. Att han någonsin blivit framröstad som Sveriges sexigaste man har jag aldrig förstått. Vilka höll i omröstningen, hur många röstade, vilka fick man välja på och var hölls omröstningen? :wtf:

Värdelös som skådis och osympatisk som människa.

Jag tycker han har en behaglig och bra röst och tror han kan läsa talet väldigt bra.
I övrigt har jag ingen koll på honom alls mer än att han var festlig i rederiet och att jag gillade honom som Gunvald.

Läser varken dagspress, kvällspress eller skvallertidningar.
Håller mig till Hippson och Ridsport, där är han aldrig med 😂
 
Det finns väl ingen som tycker om att höra Persbrandt heller? I mina ögon har karln alltid varit ett kräkmedel och jag kan inte se någon produktion han medverkar i för det förstör hela filmen för mig. Att han någonsin blivit framröstad som Sveriges sexigaste man har jag aldrig förstått. Vilka höll i omröstningen, hur många röstade, vilka fick man välja på och var hölls omröstningen? :wtf:

Värdelös som skådis och osympatisk som människa.
Själv gillar jag honom som skådis och tror att hans uppläsning kan vara väldigt bra.
 
Jag kommer garanterat inte att höra honom läsa, i mina ögon och öron är han en styggelse och värdelös som skådis, ett ansiktsuttryck och en karaktär oavsett produktion.
Dessutom verkade han ju haft problem med att fatta att han bara spelade polis och inte VAR polis på riktigt. Dessutom en riktigt dålig polis som jag hoppas att aldrig behöva stöta på hos riktiga polismakten.

Om Persbrant tycker jag INTE!
 
Hela grejjen med hysteri om vem som gör vad på TV(!) och andra offentliga tillställningar är väl rätt förlegat överlag.
Om folk ägnade sin uppmärksamhet och medkänsla till sina nära och kära istället så skulle kunna bli bättre med mindre besvär.
 
Jag har helt missat vad han har gjort nu, uppenbarligen nått illa. Jag tycker han är bra som skådis, men om han ska ha några sådana här uppdrag vette 17.
Men jag sover och behöver inte lyssna oavsett vem som talar.
 
Måste sticka ut och säga att jag inte förstår kritiken...

Visst har han ett brokigt förflutet, men det har han ju brutit med och nu skapat sig ett helt nytt liv, hedervärt i mina ögon.
Att komma till insikt och förstå sina problem samt ta tag i dem anser jag till viss del vara att sona för tidigare leverne
 
Måste sticka ut och säga att jag inte förstår kritiken...

Visst har han ett brokigt förflutet, men det har han ju brutit med och nu skapat sig ett helt nytt liv, hedervärt i mina ögon.
Att komma till insikt och förstå sina problem samt ta tag i dem anser jag till viss del vara att sona för tidigare leverne

I den bästa av världar är det så. Jag tror inte det. Han har väl aviserat att han är nykter många gånger och återfallit lika många gånger.
 
Jag har nog missat mycket men varför är man upprörd över det? Vad har han gjort?
För min del är jag inte det minsta upprörd, men tycker att det var ett trist val av orsaker som redan nämnts i tråden. Sen är min egen uppfattning att uppdraget gärna får gå till någon som kan utstråla åtminstone ett litet mått gemyt. Persbrandt personifierar, som jag ser det, raka motsatsen till gemyt både på scen/duk och privat.
 
Jag kommer garanterat inte att höra honom läsa, i mina ögon och öron är han en styggelse och värdelös som skådis, ett ansiktsuttryck och en karaktär oavsett produktion.

Du verkar ha missat honom i Vasakronans reklam? Där är han asbra!
Inte lika mycket kung som Christopher Walken i originalet men ändå bra!
 
Du verkar ha missat honom i Vasakronans reklam? Där är han asbra!
Inte lika mycket kung som Christopher Walken i originalet men ändå bra!
Jag har inte missat honom, jag undviker allt som har med honom att göra, vilket är ganska lätt eftersom jag inte brukar titta på TV och när jag gör det byter kanal om det är reklam. På nätet kör jag med annonsblockerare och ser jag på ngt med reklamavbrott så byter jag sida och kollar på ngt annat de gånger det ändå spelas reklam och stänger av ljudet då jag får utslag av hans röst.

Jag har aldrig varit imponerad av honom som skådis, tittar inte på Walander och har aldrig sett ett enda avsnitt av Rederiet, visste inte ens att han varit med där. :yuck:
 
Jag har inte missat honom, jag undviker allt som har med honom att göra, vilket är ganska lätt eftersom jag inte brukar titta på TV och när jag gör det byter kanal om det är reklam. På nätet kör jag med annonsblockerare och ser jag på ngt med reklamavbrott så byter jag sida och kollar på ngt annat de gånger det ändå spelas reklam och stänger av ljudet då jag får utslag av hans röst.

Jag har aldrig varit imponerad av honom som skådis, tittar inte på Walander och har aldrig sett ett enda avsnitt av Rederiet, visste inte ens att han varit med där. :yuck:

Han var med i Rederiet tidigt nittiotal.
Dansfilmerna finns på tuben, jag har inte sett något av det på tv 😁
 
Jag kan rekommendera dig att göra det.
Vidga dina vyer lite 😁
Kolla även Christopher Walken 😍😍😍
Jag har redan sett tillräckligt av honom för att det ska räcka resten av livet, jag har faktiskt försökt men jag tycker han är så väldigt dålig skådis så jag får stänga av de filmer han är med i.
 
Jag har redan sett tillräckligt av honom för att det ska räcka resten av livet, jag har faktiskt försökt men jag tycker han är så väldigt dålig skådis så jag får stänga av de filmer han är med i.

Just därför dessa är roliga, eftersom han gör något helt annat. Han är skolad i klassisk dans vad jag har läst och han ör duktig! Det är något helt annat än vad man är van att se honom i.
 
Just därför dessa är roliga, eftersom han gör något helt annat. Han är skolad i klassisk dans vad jag har läst och han ör duktig! Det är något helt annat än vad man är van att se honom i.
Kan ändå inte uppbåda något som helst intresse av att se honom i någon reklamfilm. Jag har testat kritikerrosade filmer men aldrig sett någon klart.
 

Liknande trådar

Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
329
Senast: lytesout95
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 949
Senast: mars
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 879
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 928
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp