Sy egna hästgrejer

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sparf
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 905
  • Visningar Visningar 392 667
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sy egna hästgrejer

Han vägrar leta efter den eftersom att det är hästrelaterat jag ska ha den till och det bryr han sig inte ett skit om:mad: (btw så ska jag få upp honom på hästryggen snart! Han SKA!:cool: ) :p

jag kommer med bilder "såfort" jag kan...så du behöver inte fråga var femte sekund:p haha, men nån bild kommer väl iaf inom den närmsta evigeten :D
Håll ut!

hehe, mina brorsor bestämde sig för att rida själva:eek: :p Fast jag kan erkänna att jag vart smått förvånad när min yngsta storebror sa att han ville rida för han tycker att hästar är ivägen, fula och luktar skit:p Det roliga med allt ihopa är att jag knappt har sett honom skratta så mycket som den gången han provred:rofl:
När min andra bror red så trodde han att han skulle lyckas galoppera och trava i full fart redan från första början. Men när hästen en gång tog ett travsprång så sa han att han höll på att flyga av. Efter det har han inte velat rida igen:rofl:

angående kameran så måstye jag ju jävlas lite:devil: jag är ju klar med paddarna och allt:devil:

tack för toppen bilder.. nu blir de nya lindor för mig med tror jag ;)
dragit mig öfr de pga jobbigt med kardborreband..men tack för tipset!

Bilder kommer imorrn! :banana:
Det fanns visst något som kallas IR-port i mobilen :p

Här kommer två bilder på schabraket jag sydde!:bump:
Det blev väl lite sådär med rutorna, men det är ju första gången så förvänta dig inte mer ;)
och som sagt..ponny-hopp schabrak ..typ hehe

Bild89.jpg

^Undersida

7e41b34a.jpg

^Ovansida

måste lägga in en bild på mitt senaste verk:D..tyvärr passar inte min lilla häst i rosa:(
haha men jag ville absolut ha ett rosa så vi får stå ut med det;)
mittschabrack.jpg

schbrakmedjerk.jpg

//michelle

Det var så lite så:D Det är bara kul om man kan bidra med något:idea:

Det vart väl bra!!:D Du kan väl använda det som rumpvärmare i värsta fall??

jag har skaffat hem Teddytyg (rött och svart) fråt slöjden i skolan nu så snart jäklar blir det sadelgjordstunnlar av:idea: kommer bilder på det också:p

gosch, vad fint!!:) Jag tycker det passar din häst jättebra:D Iallafall vad bilden visar!:D

från det ena till det andra:) Jag ville inte lägga ut lite personliga koder med mera på internetbeställningen av böckerna, där man sydde sina egna hästsaker, så jag tog ISBN-numret, och gav det till bokhandeln i stan och konstigt nog kunde dom ta hem den åt mig!!!:eek: :D Tack till Danilo för annars hade kanske inte bokhandeln fått tag på boken, med tanke på ISBN-numret:)
Så nu kommer dom på Onsdag!!!:banana: :banana: Då ni, kommer jag sy ännumer:D

Är det bågon mer som har beställt dom??:)

haha det ser ut som han passar rätt bra i rosa på bilden men så är det inte på riktigt:angel:

//michelle

hehe, shet då:p Du kanske kan färga honom med mörkbrun färg så behöver du inte oroa dig för att färgen inte passar:idea:

bra idee! men då kan jag ju färga han blond direkt:idea: ...hur många hårfärgs lådor går det på en häst tror du??:rofl: :rofl:
hehe nej då lillhästen är så söt som han är så ni behöver inte va oroliga;)..

/michelle

Har sytt ett litet schabrak på slöjden i skolan, tog en hel termin:p. Men blev nöjd meddet iaf fast det är inget man har på tävlingar:angel: Blev lite kämpigt när man skulle sy "luddret" runtom scabraket för hand...:crazy: Fast till slut gick det :DFast schabraket är rosa och det passar ju min pålle som är sto:p Här har ni bilder:

j.jpg

Och en framifrån:

jagrider.jpg

Japps det var allt jag har sytt till min pålle, har försökt att sy nosludd men det gick inte så bra.. blev inget noludd av det till slut:angel:

måste ju bara med fixa ett sådant!
fast min kile vill nog hellre ha lila ;) hehe

min balklänning jag hade då jag gick ur gymnasiet såg ut ungeför som ditt shacbrak ;) hihi

mivve skrev:
bra idee! men då kan jag ju färga han blond direkt:idea: ...hur många hårfärgs lådor går det på en häst tror du??:rofl: :rofl:
hehe nej då lillhästen är så söt som han är så ni behöver inte va oroliga;)..

/michelle
kanske 10 stycken!?:angel: :p
testa på en stor fläck på röven först:idea: :rofl:

Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vill ha ett ulltäcke till min storpudel men eftersom hon kräver rätt stor storlek så blir det så dyrt att köpa. Jag funderar därför...
Svar
2
· Visningar
1 516
Senast: jemeni
·
Utrustning Har en freemax med tillhörande pad med ordentliga paneler men har nu tänkt att jag ska sy en egen pad med inlägg så jag kan ha vanliga...
Svar
6
· Visningar
2 075
Senast: Totola
·
A
Utrustning Jag har fått lite fnatt och vill börja sy massor av grejer själv nu så då behöver jag lite råd från sygalna bukefalister Jag är...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: Halvblod_Rider
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Bärväska för liten hund
  • Uppdateringstråd 31