Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tack! Jag satt i två timmar i sträck med rutorna... Bara för jag är petig och ville ha just 2,5 cm's rutor Broderade för hand. By the way så är det alltså bara ett schabrak, fast fotograferat från olika sidor
Jag ritade dem, förde över på smörpapper och broderade genom det.
Här är originalen till anfangerna. Jag fick modifiera lite för det skulle gå att brodera...
Ush det här kommer låta skrytigt men i alla fall... Har fribroderat två ggr innan, en gång i skolan och en gång hemma. Har aldrig sytt schabrak förut. Naturbegåvning vet jag inte, jag tycker bara det är Väldigt roligt
*knapplån* Det är så roligt att läsa tråden ska ni veta, alla som skriver här Måste verkligen berömma precis ALLA som syr egna hästsaker
Till ni som nu senast la in bilder och beskrivnigar på olika saker - Schabraket med broderiet var underbart Och pannbandet också. (Jag har inte by the way tagit kort på mitt pärlpannband än ) och tränset var hur häftigt som helst
Den som skrev något som en Sy projekt - bok (eller vare hette) sa verkligen något skitsmart!! Det måste jag tammetusan skaffa så att man kan skriva upp allt man kommer på! Små tips och detaljer, beskrivningar och även bilder
Nu har jag fixat sidostycken och det sitter jättebra Synd bara på hästen ifråga hatar bett. Men det är lite tanken med nosremmen, den kommer ge en viss avlastning av lanerna och ge visst tryck över nosen när man tar i tyglarna
(han brukar få äta hö som sysselsättning när jag pysslar med honom och jag ville inte riktigt sno maten av honom, så bilden är välinte ursnygg )
Hur som helst matchar det inte min nuvarande sadel så jag vete katten vad jag ska göra med det
Hästmänniskan Vi köpte en c ponny till dottern när hon var 11 år och 138cm lång.
Vi är urdåliga på att sälja hästar och ville inte bara ha hästen i 2...