Sv: Sy egna hästgrejer
Ja men precis kardborr borde ju funka super bara å lyfta på täcket liksom å ta loss och sätta dit..
Jo jag har skissat på en benreflex med en remsa i varje plastfärg, ska bara åka upp och ta mått på bubbas ben så jag får dom perfekta för honom....
Sen tänkte jag göra en till reflexbrösta i kombinerat rosa och grön/gul reflex då, ska bara på järnis och skaffa snabbhakar för nylonband har jag , åsså en ring eller trekantsring att fästa remmarna från sadel till fram på bröstet och från gjorden och upp till bröstet....
Sen vet jag inte vad mer... synd att reflexerna bara finns i remmar annars hade man kunnat sy olika figurer inneslutna i plast som man antingen syr fast på saker eller limmar fast, eller kanske bara sätter en kedja i så får dom hänga från typ stigbyglarna...
Nej vänta!!!

ide`!!!!!
Kanske man kan sy såna där säkerhetsgrunkamojjer som man kan köpa som är typ kombinerade som hindrar foten från att glida ut genom stigbygeln framtill plus att man kan sy in reflexer i då slipper man ju ha nåt dinglande från stigbygeln....
Är det fler som har förslag på vad man kan hitta på med plast när det gäller till hästgrejor , bombardera mig med ideer!
Har faktiskt suttit å tänkt på en sådan där bärväska för sadeln och utrustning i den här plasten, då ser ju alla vilka fina grejor man har... hihi å det blir lagomt med damm som fastnar .....