Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Sy in ridstövlar??

J

jessicaaa

Är det nån som vet om man kan sy in läderridstövlar? Mina är ett par petrie, alltså ganska kraftigt läder, och dom är ett par storlekar för stora i vaderna. Eftersom man kan sätta in dragkedja borde man väl också kunna göra dom lite smalare? :confused:

J

jessicaaa

Ok! Ungefär vad jag hade räknat med. Blev det bra då? Gick du till skomakarn eller..?

A

alisson

Mmm.
Men jag hade redan dragkedja i mina, så det kan nog bli lite dyrare om man inte har de.
Men bra blev det!
//A

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6453 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Fritid Jag har haft span på en klänning som varit slut i lager under en längre tid. Ibland kommer den in för att någon gjort en retur, men bara...
Svar
2
· Visningar
484
Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
347
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
423
Anläggning Jag står idag i ett nybyggt stall fullutrustat med tillhörande bekvämligheter som varmvatten, flera spolspiltor osv. Anläggningen har...
2
Svar
25
· Visningar
2 290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2021
  • Rädda en skatunge

Hästrelaterat

• Vibrationer hästtransport