M

maiden

Jag vill ha tips på vad man kan sy själv till hästen!

Jag har sytt:
Sadelöverdrag (jättbra!!)
Schabrak
Vojlock
Nosludd :smirk:

Vet att man kan sy:
Täcken
Ländtäcken

Men något annat??? :confused:

S

SanchoPancho

Alla sorters reflexer om du köper reflexband. De går ofta sönder och försvinner då är det bra att ha många.

M

maiden

ännu fler reflexer *hum* kanske får det plats en svansreflex :D har ganska mycket reflexer redan... Men jag vill ha en tränsreflex som räcker runt hackamoret iofs...

Benlindor kan man ju oxå så, men jag behöver inte fler.

L

LäderBjörn

Det finns två bra böcker som heter: Make you own horse clothing och Make your own horse equipment, författare Jean Perry utgiven av förlaget J A Allen. Jag köpte dom på Hästbokhandeln

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har en rockard jag just renoverat och planen är att ha den inomhus. Däremot är det inte helt klart om jag får/kan bevara den...
Svar
4
· Visningar
298
Senast: Ace
·
Hästvård Min häst lyckades balltrampa sig rejält för ca 1 v sedan. Har pratat med både hovis och vet som bara säger "håll det rent, det läker"...
2
Svar
22
· Visningar
1 300
Senast: EZMK
·
Kläder & Bli fin Hej! Jag ska på en möhippa där vi ska klä oss till någonting på vår bokstav. Jag behöver därför hitta en maskeradutklädnad på bokstaven...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 915
Senast: cirkus
·
Utrustning Har ledrep från Weaver slutat säljas i Sverige, eller är jag bara helt kass på Googlande? :confused: Nån som vet var jag kan få tag på...
Svar
5
· Visningar
403

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar