M

maiden

Jag vill ha tips på vad man kan sy själv till hästen!

Jag har sytt:
Sadelöverdrag (jättbra!!)
Schabrak
Vojlock
Nosludd :smirk:

Vet att man kan sy:
Täcken
Ländtäcken

Men något annat??? :confused:

S

SanchoPancho

Alla sorters reflexer om du köper reflexband. De går ofta sönder och försvinner då är det bra att ha många.

M

maiden

ännu fler reflexer *hum* kanske får det plats en svansreflex :D har ganska mycket reflexer redan... Men jag vill ha en tränsreflex som räcker runt hackamoret iofs...

Benlindor kan man ju oxå så, men jag behöver inte fler.

L

LäderBjörn

Det finns två bra böcker som heter: Make you own horse clothing och Make your own horse equipment, författare Jean Perry utgiven av förlaget J A Allen. Jag köpte dom på Hästbokhandeln

Liknande trådar

Utrustning Häst har strl 160-165 i vanliga täcken..försöker nu hitta ett ländtäcke att ha vid ridning (inget skrittäcke, o inget reflex) men alla...
Svar
10
· Visningar
376
Senast: Leeelot
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
385
Utrustning Hej! Jag har en rockard jag just renoverat och planen är att ha den inomhus. Däremot är det inte helt klart om jag får/kan bevara den...
Svar
4
· Visningar
431
Senast: Ace
·
Utrustning Jag har precis köpt en begagnad transport och tänkte försäkra den, tar gärna emot tips om bästa försäkringen som också täcker invändiga...
Svar
4
· Visningar
528
Senast: Cavallo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 28
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 10