43 cm bred, 43 cm!Kunde jag väl...![]()
Varför kan de inte vara i vettiga bredder, som vanliga tyger, 150 cm breda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
43 cm bred, 43 cm!Kunde jag väl...![]()
43 cm bred, 43 cm!
Varför kan de inte vara i vettiga bredder, som vanliga tyger, 150 cm breda?![]()
De var ju bara 47cm breda, räcker det?Meheheheheheeee!
Annars finns kategorin "solstolstyg" på Stoff & Stil ser jag. Eventuellt är det tänkt att passa till solstolar?![]()
De var ju bara 47cm breda, räcker det?
Annars fanns ju darlon (och markisväv) under utomhuskategorin, de var ju bredare iaf...
Darlon fanns i rosa!
(edit, ni hade visst redan tagit upp bredden...)
Mina ugglor börjar komma till liv.
De två första är påbörjade plus alla stjärnor och månar. Det är en hel del sömnad.
![]()
Ni får vrida på huvudet på egen hand.![]()
Jag forsätter att spamma tråden med mina ugglor.Nu har alla 32 ugglor fått konturer runt om, nu har jag börjat med näbbar och klor.
![]()
Återigen får ni vrida på huvudet.![]()
Har du tur får du fyra solsängar att laga nästa år.Själv köpte jag två solsängar idag, ev syförsök får anstå till senare, jag får besök i morgon och är det fint väder vill jag kunna ligga i solen och vicka på tårna![]()
![]()
Nja, de höll i över två år och om jag ställer in dem i höst så håller de nog kanske ännu längre.Har du tur får du fyra solsängar att laga nästa år.![]()
Nja, de höll i över två år och om jag ställer in dem i höst så håller de nog kanske ännu längre.![]()
Har även lånat en suverän bok på bibblan, om virkning. Så jag har påbörjat nått slags bågmönster som ska bli en väska,