systemkamera?

Sv: systemkamera?

Japp, D80 här. Jag älskar den!! Inser dock att jag behöver investera i YTTERLIGARE ett objektiv nu när jag ska fota inne. Mitt fina dyra blir för mycket zoom för ridhusbilder... men jag ska testa i morgon så får vi se. Annars får jag väl satsa på bara närbilder :idea::rofl:

GAH! Nu kom jag ju på att gå och leta objektiv och hittade 24-70 2,8 G ED. "Bara" 17000 kr...
leta efter 17-55/2.8 istället... lite billigare, bara 11000 :angel:
hur ofta använder man 55-70? dvs 80-105 i 35mm, mest vid porträtt, och du tar ju inga porträtt... ÄN... (dras ner i NAS träsket , lalalalalalaa):rofl:
 
Sv: systemkamera?

Vi kan ju säga såhär; jag kommer aldrig ha problem när folk frågar vad jag önskar mig i julklapp/födelsedagspresent osv...
 

Liknande trådar

Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
468
Senast: MiaMia
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 346
Senast: Whoever
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 772
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 957
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Svarstid kvarka?
  • Ridskoleryttare
  • Lön - hovslagare??

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp