Ja det blir lite genomskinligt annarsBehöver du en underkjol? Annars hade jag nog helt enkelt klippt bort underkjolen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det blir lite genomskinligt annarsBehöver du en underkjol? Annars hade jag nog helt enkelt klippt bort underkjolen![]()
Okej, svårt att se det på bilden såJa det blir lite genomskinligt annars.
Nej det är inte lätt att veta, men det blir lite mycket rumpan bar utan underkjolOkej, svårt att se det på bilden såDå hade jag nog klippt bort och sytt dit en ny, att sätta kilar är nog krångligare tror jag.
Fjärilstyget var ju underbart! Och det sista med fåglarna också.Idag var jag och spanade in en tygaffär i Leedskom hem med 4m jerseytyger
Jag jobbar vidare på sommargarderoben till lillan och mej, här kommer en bildbomb på lite av vad jag pysslat med
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag är lite feg så jag gillade den rosa tröjan med snipar ner till.Fjärilstyget var ju underbart! Och det sista med fåglarna också.
Ska på sylan imorgon. Har förberett 9 mössor, 4 klänningar, 2 par leggings, 6 par trosor, 2 linnen åt syrran, 1 par leggings åt syrran och ett par trosor åt henne, sen några "överdelar" till snuttefiltar. Ändå känns det som att "det inte kommer räcka" vilket nog är idiotiskt att tänka, vafan, det är ju hur mycket som helst egentligen![]()
Ja det är kul, andra gången jag ska vara med. Dom ordnar träff en gång i månadenVilken kul grej!
Vad är sylan?Ska på sylan imorgon. Har förberett 9 mössor, 4 klänningar, 2 par leggings, 6 par trosor, 2 linnen åt syrran, 1 par leggings åt syrran och ett par trosor åt henne, sen några "överdelar" till snuttefiltar. Ändå känns det som att "det inte kommer räcka" vilket nog är idiotiskt att tänka, vafan, det är ju hur mycket som helst egentligen![]()
Typ som datalan, man fixar lokal, och så kommer det ett gäng sytokar släpandes med sina symaskiner och tygerVad är sylan?
Fjärilstyget var ju underbart! Och det sista med fåglarna också.
Det var typ ett år sen jag var med sist, jag har senaste halvåret (men nu bytt jobb) jobbat varannan vecka, och då även på helgerna, så varje gång det har vart sylan har jag haft jobbveckaJag vill också på sylan *avis*
Hoppas kunna tajma in en hemresa med lokalt lan, får låna symaskin och grejorna av mamma så får hon låna dottern![]()
Jag lånade några Allt om handarbete från bibblan, men jag klarade inte av att hitta rätt mönsterdelar, tyckte det var alldeles för rörigtKöpt lite Allt om handarbete på Facebook, fanns mycket fint i dem! Så nu håller jag på med (ytterligare) en solklänning.
Jag behöver sommar och sol och semester så jag kan ha alla mina fina klänningar!
Jag syr helst i trikåVilka fantastiska sömmerskor ni är!
Jag måste fråga, vilka sorts tyger använder ni helst när ni syr kläder?
Vilka fantastiska sömmerskor ni är!
Jag måste fråga, vilka sorts tyger använder ni helst när ni syr kläder?