Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade köpt en hylla i fullhöjd. Jag vet att många använder Kallax-hyllor att förvara tyger i, och det ska tydligen ta mindre plats om man rullar dom än vika tygerna. Sök på Pinterest "fabric storage" så kanske du får upp lite bra idéer? Själv förvarar jag mina tyger i trådbackar (trikåtygerna), vävda tyger hänger vikta över galgar på en klädställning plus att jag har två sänglådor med tyger. Så det går ju att förvara på olika sättJag har problem! Min lilla Billy-bokhylla är full med tidningar och mönster, min tyghylla svämmar över..
Nu är frågan, ska jag köpa en ny hylla till alla mina mönster eller ska jag göra mig av med dem (trots att jag använder/har använt de flesta)? Det går att möblera om rummet så man får in en hylla till. Alternativt köpa en hylla i fullhöjd, den jag har nu är bara tre våningar. Bekymmer! Hjälp!
Tyget får bo i en plastback på golvet så länge, det kommer ju sakta men säkert omvandlas till kläder och ta plats i garderoben istället.
Jag hade köpt en hylla i fullhöjd. Jag vet att många använder Kallax-hyllor att förvara tyger i, och det ska tydligen ta mindre plats om man rullar dom än vika tygerna. Sök på Pinterest "fabric storage" så kanske du får upp lite bra idéer? Själv förvarar jag mina tyger i trådbackar (trikåtygerna), vävda tyger hänger vikta över galgar på en klädställning plus att jag har två sänglådor med tyger. Så det går ju att förvara på olika sätt![]()
Jadu jag vet inte, jag har mina mönster vikta i plastfickor, tror jag är uppe i 5 pärmar nu. Tidningar i tidskriftssamlare. Vet inte om det finns annat sätt att förvara det på. Papper tar ju plats det med liksomDet mesta av tyget är rullat nu, men det är fullt ändåDet är främst mönsterförvaringen som är kaoz just nu, tyget är någorlunda under kontroll. Tror jag.
Mönstren förvarar jag på lite olika sätt beroende på vad det är för några:
förtryckta mönster med kuvert - i en låda
Tidningar - tidskriftssamlare
Avritade mönster - i plastfickor i olika pärmar beroende på varifrån de kommer. Själva mönstret ligger i en märkt 0,5 liters fryspåse.
Men det är inte riktigt bra..
Jadu jag vet inte, jag har mina mönster vikta i plastfickor, tror jag är uppe i 5 pärmar nu. Tidningar i tidskriftssamlare. Vet inte om det finns annat sätt att förvara det på. Papper tar ju plats det med liksom![]()
Kolla på Blocket eller marketplace på Fb. Många skänker ju bort bokhyllor eller säljer för typ en hundring. Såg senast igår en billy bokhylla fullstor för 100 kr på marketplace.Det gör ju det.. Hade behövt någon slags magisk lösning som trollade bort allt när det inte användsJag har bara fyra pärmar och fyra tidskriftssamlare än så länge.
Inser att det inte är jag som har för mycket mönster, det är hyllan som är för liten!
Det får nog bli en sväng till IKEA och köpa en hylla till. Och så ska jag köpa ett register till pärmen med "tidningsmönster" så jag kan organisera det lite bättre.
Kolla på Blocket eller marketplace på Fb. Många skänker ju bort bokhyllor eller säljer för typ en hundring. Såg senast igår en billy bokhylla fullstor för 100 kr på marketplace.
Ja jag tänkte faktiskt på dig när jag jag såg dom. Jag tar ett kort och skickar till dig på fb@Trott det verkar definitivt intressant!
Jag lägger ut ibland, men mest på fb så jag kan dela dom hit. Min Instagram är privat (men folk får gärna fråga om att följaÄr det ngn av er som lägger ut era alster på instagram? Eller följer någon rolig där?
Du har ingen rolig du följer på instagram? Vill ha lite inspiration i mitt flödeJag lägger ut ibland, men mest på fb så jag kan dela dom hit. Min Instagram är privat (men folk får gärna fråga om att följa) så jag har lagt mitt sömnadsalbum offentligt på fb istället. Min företags insta lägger jag ju ut saker på, men det är ju mest mössor grytlappar och sånt
Jag lägger ut. @thewoollywhiskersÄr det ngn av er som lägger ut era alster på instagram? Eller följer någon rolig där?
Miss Mumlin, rebellboom, trollungar följer jag via mitt ft-instaDu har ingen rolig du följer på instagram? Vill ha lite inspiration i mitt flöde![]()