Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar hästtyget! Och modellen på tröjan, var kommer mönstret till den ifrån?
Det är från lekala.co
Tror det bara heter shirts om jag inte minns fel
Ja, sy och visa nettie!Ahrg jag skulle testsy en wrap and tie från ottobre i svart, men saknar tyg till en ärm och en skärp bit, frustration. Jag antar att jag borde sy ihop Nettie klänningen istället.
Jag har sytt färdigt den och gillar den, ska bara fästa lite trådar. Väldigt lättsam att sy! Ska se om jag kan få till det med bilder.Ja, sy och visa nettie!Jag har mönstret, har inte sytt den ännu men iaf teoretiskt sett är det en favorit
![]()
Jag tycker den är fin som den är och om du vill ha något i midjan så kanske det är bättre att sätta på ett skärp de gånger du känner för att ha något. Lättare att variera dåEna ärmen är för smal
Funderar på att sätta ett mörkblått spetsband i midjan, vad tror ni om det?
Ja, sy och visa nettie!Jag har mönstret, har inte sytt den ännu men iaf teoretiskt sett är det en favorit
![]()
Jag är lite bredare om baken och låg mellan två storlekar så den är en "11" upptill och en "15" över baken. Fungerade braGud så fin!
Om du har tyg nog för en snurrklänning kommer hon säkert att älska den. Det går åt väldigt mycket tyg till en sån. Annars hade jag nog gjort hoodiedress (omg bananas) eller nån av klänningarna från Runi.Behöver tips! Fick ett Frozen-trikåtyg av svärmor att sy något till sambons brorsdotter, 5 år. Min första tanke var att sy en klänning, men hurdan? Är lite inne på Hallonsmulas snurrklänning men jag vet inte.. Har ingen aning om vad barnet gillar för kläder, vet bara att hon gillar Frozen. Hjääälp!
Om du har tyg nog för en snurrklänning kommer hon säkert att älska den. Det går åt väldigt mycket tyg till en sån. Annars hade jag nog gjort hoodiedress (omg bananas) eller nån av klänningarna från Runi.
Tack för tips! Ska kollas in. Har nog inte tillräckligt för en snurrklänning, annars tror jag med att den hade varit poppis.
Usch vad svårt det är att sy till barn!![]()
Runis every day dress gillar jag, och Hallonsmulas Fun and Free peplum top
Förra sommaren hade dottern en every day jordgubbsklänning som var en stor favorit, i år funderar jag på om det blir en lika dan eller en förlängd Fun and free.