Kan jag aldrig tro!
Bara 24 sidor kvar nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan jag aldrig tro!
Bara 24 sidor kvar nu!Slut på vin men hittade äcklig likör i kylen
![]()
Men hallå. Du måste ju visa bild på förklädetSytt ett trädgårdsförkläde. Kan vara bra att ha när man grejar ute. Undrar om jag behöver ett till.
Eller kanske en väska.
Eller en tygkorg till.
Eller några kassar.
Eller... Äsch, jag vet inte vad jag ska sy nu! Senaste Burda style var ingen inspiration heller.
Kanske ska göra en jacka till? Hittade ett jacktyg i mina gömmor. Då ska jag bara hitta ett mönster jag gillar. Eller vågar jag rita eget?![]()
Jag fick ihop det(och sen fick jag isär det igen när jag var klantig med saxenBehövs mer vin eller fick du ihop de med likören![]()
Jag fick ihop det(och sen fick jag isär det igen när jag var klantig med saxen), men har skrivit ut två mönster till så mer vin behövs absolut
![]()
Jag föredrar pdf mönster, då kan jag skriva ut min storlek direkt, utan att behöva hålla på att leta efter rött linjer att rita av osv.Ni som tejpar ihop massor med papper ,varför köper ni inte mönsterpapp på rulle?![]()
Ni som tejpar ihop massor med papper ,varför köper ni inte mönsterpapp på rulle?![]()
Tyvärr inte, men jag har tänkt på det. Finns mycket mönster på etsy har jag sett.Nån som sytt bindor?
Tyvärr inte, men jag har tänkt på det. Finns mycket mönster på etsy har jag sett.