Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sy filtar och skänk till prematurernaJag jobbar mig igenom stuvhögen. Massor med rutor 12*12 cm! Får väl se vad jag gör med dem
Visa bifogad fil 32524
Första klänningen på måååånga år!Igår kom mina beställda mönsterHoppas kunna hitta/skapa tid att klippa ut tyg och äntligen sy i helgen! Oddsen är emot mig, men kvällarna är ju långa så här års
![]()
Vilket underbart tyg!Första klänningen på måååånga år!
Började i "prov-tyg", har inte bestämt mig för om det är tantigt eller ok
Fick inte riktigt till halslinningen och nästa gång jag använder det här mönstret ska jag öka på bredden över axlar och byst något. Men jag är nöjd med att jag fick ihop något som gick att trä över huvudet i varje fall
Visa bifogad fil 32662
Tack!Vilket underbart tyg!Jättesnygg klänning
![]()
Den var jätteläckerTack!
Hmm, inte tantigt då?? Jag är kluven![]()
Nä, inte alls tantigTack!
Hmm, inte tantigt då?? Jag är kluven![]()
Den var jätteläckerinte alls tantig
Tack för input! Jag får utmana min jeans och blus-stil och testa att ha den till jobbet i morgonNä, inte alls tantig![]()
Jag har också köpt massa mönster, senast igår, men ingen aning om när jag ska sy eftersom jag precis börjat renovera sovrummet iställetJag har köpt ännu fler mönster från Ellie and Mac. Herregud, när ska jag hinna sy alla?!
Jättefin, helt otantig.Första klänningen på måååånga år!
Fick inte riktigt till halslinningen och nästa gång jag använder det här mönstret ska jag öka på bredden över axlar och byst något. Men jag är nöjd med att jag fick ihop något som gick att trä över huvudet i varje fall
Visa bifogad fil 32662
Första klänningen på måååånga år!
Visa bifogad fil 32662